Birini sevdiğini nasıl anlarsın, gerçekten aşk mı, yoksa sadece ilgi mi?

Bence aşk ile ilgiyi ayırt etmek bazen zor olabiliyor. Aşk, gerçekten bir bağ kurmak demek; o kişiyi her yönüyle kabul etmek, onunla her anı paylaşmak ve geleceği birlikte hayal etmek ister insan. Ama ilgi, genelde daha yüzeysel ve geçici olur. O kişiye sadece fiziksel veya anlık bir çekim duyarsın, derin bir bağ kurmaya çalışmazsın. Aşk seni geliştiren, büyüten bir şeyken, ilgi daha çok seni kendine odaklar. Eğer gerçekten aşık olduysan, o kişiye karşı sürekli bir özlem hissedersin ve onu hayatının bir parçası yapmak istersin. Peki siz ne düşünüyorsunuzz?

Birini sevdiğini nasıl anlarsın, gerçekten aşk mı, yoksa sadece ilgi mi?
Birini sevdiğini nasıl anlarsın, gerçekten aşk mı, yoksa sadece ilgi mi?
Cevapla