Merhabalar sorumu okur musunuz her şey benim suçum mu 🥺?

2.5 yıl inişli çıkışlı bi ilişkimiz oldu (aldatmıştı) 1 yıldır da aramız çok iyiydi baya ciddiydik sürekli yalan söylüyordu bana bende artık yorulmuştum yalanlarını yakalmaktan ayrıldım tam 2 hafta sonra sevgili bulmuş ben gördüm yine ondan sonraki 3 ay da sürekli beni aradı ağladı nolur dön felan diye bu olayların üstünden 5 ay geçti onların 6. ayı (sevgilisi olduğunu bildiğimi biliyor) şimdi wpye sevgilisiyle yapış yapış bir fotoğrafını koymuş hâlâ kayıtlıyım onda arada yazıyor sen gel herkesi silerim diyor her şey farklı olur diyor 10 gün önce 🥺 ama hemen sevgili bulmuş ve profilde baya mutlu duruyorlar kızı sevmiyor mu? Her gün 3 e kadar konuşuyor onunla görüyorm hemen sevgili bulduğuna göre beni sevmiyor muydu 🥺 Of hiç bir şey anlamıyorum ilişkimizin bitmesi benim suçum muydu onu çok özledim 🥺

Güncellemeler
1 yıl
O sadece benim olsun istiyorum bunu neden yaptı ağladığında göre seviyor mu
Merhabalar sorumu okur musunuz her şey benim suçum mu 🥺?
Cevapla