Neden boşta erkek yok? Benim nasibimi kim yiyor😂?

Hangi erkekle karşılaşsam, hangi yöne dönsem hepsinin sevgilisi var. Hepsi sahipli. Hiç mi boşta erkek yok? Kendimi uçağımı kaçırmış gibi hissediyorum artık. Sanki herkes birbirini indirimli ürün gibi kapış etmişte ben yetişememişim. Kimseyi bulamıycak mıyım? Benim nasibimi hanginiz yiyo çabuk söylesin? 😭

Neden boşta erkek yok? Benim nasibimi kim yiyor😂?
Cevapla