Merhaba öncelikle ;
herşeyiyle yolunda giden bir ilişkim var yaklaşık 5 yıllık son dönemi ve uzun bir kısmını beraber yaşayarak geçirdik. Her şey yolunda olmasına rağmen , en başlarda dünyanın en güzel kadınıyken ve şuanda hala ona kıyamaz ve ona karşı üzülebilirken sürekli dışarda ki diğer kadınlar aklıma giriyor, neden böyle olduğunu çözemiyorum son 1.5 yıldır böyleyim bitirmek istemiyorum çünkü her şey çok güzel dahil ama yinede kafam bir şekilde dışarda bu durumu yaşayan var mı? Sizce sebebi nedir bu durumdan nasıl çıkılır? Boşanmayla ilgili aile travmalarım var. Evlenmekten de korkuyorum bundan olabilir mi görüşlerinizi benimle paylaşır mısınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer