Güzel gideni bozmak/ sevgilim varken dışarısı daha çok dikkatimi çekiyor?

Merhaba öncelikle ;

herşeyiyle yolunda giden bir ilişkim var yaklaşık 5 yıllık son dönemi ve uzun bir kısmını beraber yaşayarak geçirdik. Her şey yolunda olmasına rağmen , en başlarda dünyanın en güzel kadınıyken ve şuanda hala ona kıyamaz ve ona karşı üzülebilirken sürekli dışarda ki diğer kadınlar aklıma giriyor, neden böyle olduğunu çözemiyorum son 1.5 yıldır böyleyim bitirmek istemiyorum çünkü her şey çok güzel dahil ama yinede kafam bir şekilde dışarda bu durumu yaşayan var mı? Sizce sebebi nedir bu durumdan nasıl çıkılır? Boşanmayla ilgili aile travmalarım var. Evlenmekten de korkuyorum bundan olabilir mi görüşlerinizi benimle paylaşır mısınız

Güzel gideni bozmak/ sevgilim varken dışarısı daha çok dikkatimi çekiyor?
Cevapla