Eski sevgilinin ayrıldıktan 1,5 ay sonra ulaşması uzun bir süre mi sizce?

1,5 ay önce ayrıldık otelde kavga etmiştik beni üzdü bende bir anda oteli terkettim, bu 2. Ayrılışımız bundan önceki ayrılığımızda 2 hafta içinde ulaşmıştı, o yüzden bu biraz uzun geldi, instagramdan sinirlenip engellemişti beni otelde onu terkettim diye 2 hafta sonra engeli kaldırmış, ben kaldırmadım tabi dun de mesaj attı aradı bir sürü, elin otellerinde bir başıma bıraktın beni yazıklar olsun falan yazmış, sadece seni çok merak ettim iyi misin gibisinden, engelini açmadığım İçin mi erken yazmadı çekindi acaba karakterimi bilen biri tepki göstereceğimi biliyordu çünkü
Eski sevgilinin ayrıldıktan 1,5 ay sonra ulaşması uzun bir süre mi sizce?
Cevapla