Eski sevgilinin ayrıldıktan bir buçuk ay sonra sevgili yapması?

Merhaba belki bu dediklerim çoğunuzun saçma gelebilir aşk acınız... m Falan diyebilirsiniz ama öyle bir acıki beni bitirdi yedi yinede şükrediyorum halime ama birde buraya yazmak istedim bir buçuk yıllık ilişkim dürt ay önce bitti çok yoğun ilişkimiz vardı ve uzak mesafeydi üç ayda bir görüşüyorduk bir haftalığına uzak mesafe olmasına rağmen çok seviyordum kokusunu yüzünü her zerresini hafızama kazıyordum gece uyuyunca nefesini dinleyip uyuyurdum onunla huzur buluyurdum hatta sırf ona hediyeler alabilmek için garsonluk yapıyordum ve bilet parasını alıp onu görebilmek için bir sürü risk alıyordum onu bir kere görebilmek için kilometrelerce yol ona hediye olarak kitap yazmıştım oysa insanlar sevgilisine karşı iki güzel kelam edemezken yani nasıl desem gerçekten sevmiştim gerçekten ailemden bile kendimden bile daha çok ona olan aşkım hep ilk günkü gibi kaldı hiç azalmadı dürt ay oldu ama ne sesi ne kokusu ne bir zerresi hafızamdan silinmedi kaşı burnu yüzü oda beni öyle sevdi ilk görüşte aşık olduk sosyal medya aşklarıda değildi bizimki sonra sevgili olmuştuk bir süre sonra ve araya mesafeler girmişti ikinci buluşma için dürt ay beklemiştik soracak olursanız oda beni sevmişti gerçekten birbirimize çok sadıkdık baş harflerimizden altın kolye yapmıştı ta İstanbul'dan bitlise kadar beni görmek için geldi oda bana kitap yazdı hepsi kendi yazdıklarıydi kendi aramızda yüzük taktik isimlerimiz yazılıydi beni ailesine anlatmıştı temmuzda nişan yapacaktık birbirimizi üzünce sabaha kadar ağlıyorduk uyuyamıyorduk ben gidince yanından hıçkıra hıçkıra sarılarak ağlıyorduk ikimiz saatlerce yemin ederim belki inanamıcaksınız öyle bir aşktı çok emindim ama gelin görün ki zaman geçtikçe mesafeler v. s kavgalar bizi yıprattı ben bazen dayanamayıp ayrılıyorum ondan sinirle ağzımdan laflar çıkıyordu ama yine affediyordu yine barışıyorduk ikimizde baskındık tartışıp bir çözüm yoluna varamıyorduk oda hep ayrılmama yakınıyordu ama bende çaresiz kalıyordum çünkü o küsünce ben kusunce konusmuyurduk sonra böyle ayrıl barış ayrıl barış olmadı bide en büyük sorun özel şoför olduğu için çok çok yoğun olması zaman ayırmamasi o bunu hayatıma saygı duymuyursun olarak algılıyordu ama ben sadece onu özlüyordum konuşmak istiyordum bazen gece uclere durtlere kadar bekliyordum uykum var diyip uyuyurdu ben konuşurken o evet aynen diyordu yorgunum falan diyordu sonra işte ben dayanamadım ayrıldım ondan kavga ettikten sonra ama çok pişman oldum dönmek için yalvardım yakardım hediye gönderdim engelledi her yerden defalarca ulaştım bir sürü numaradan 15 kez hemde gururumu hiç saydım ama gelin görün ki en son ulaşmamda ayrılığın bir buçuk ayı sevgiliyle resmini attı sarmaş dolaş yarabandi falan değil dedi ben kimseyle eğlenme kafasında değilim o yüzden ayrıldım senden gelecek düşünemediğimden o takılacak biri değil ama beni hangi ara unuttu anlamadım benle sevgiliyken yasını tutmuş öyle dedi ama ben dürt ay oldu unutmamışken acı çekiyorken ilk günkü gibi onasıl başkasıyla aklım almıyor

Eski sevgilinin ayrıldıktan bir buçuk ay sonra sevgili yapması?
Cevapla