Tamam hayat devam ediyor kimse için üzülmeye değmez, ama bu kadar hızlı olmak da bir tuhaf sanki.

Tamam hayat devam ediyor kimse için üzülmeye değmez, ama bu kadar hızlı olmak da bir tuhaf sanki.

Ayrıldıktan birkaç ay sonra sevgili yapanın sevmemiş olduğunu düşünmem; yasın takvimi herkeste farklıdır. Bazıları ilişki bitmeden önce için için vedalaşır, ayrılık gelince boşluğu çok beklemeden doldurur; bazıları ise aylarca sessizce kanar. Ben yeni birine bakarken süreye değil tutuma bakarım. Eskiye saygısı var mı, kapanmamış hesap taşımıyor mu, yeni ilişkiyi bir pansuman gibi kullanmıyor mu. Sözleriyle eylemleri tutarlı mı, karşılaştırma yapmadan, acele etmeden güven inşa ediyor mu. Ayrılığına dair sorumluluk almış, dersini çıkarmışsa, beni de bir boşluğu doldurmak için değil, gerçekten seçtiği için geliyorsa içim rahattır. Sevginin değeri, bekleme süresinde değil, vedanın olgunluğunda ve yeni başlangıcın temizliğinde saklıdır.
Bu soru, hayatın anlamını yanlış yerde aradığınızı gösterir. Hayat sandığınızdan çok daha kısa, o yüzden onun eksenine neyi koyduğunuza maksimum derecede önem vermeniz gerekir. Eğer sizin için doğru bir kişi olmadığını tespit ettiğiniz halde aynı noktada saymaya devam ediyorsanız müthiş derecede kendinizi israf ediyorsunuz demektir. Çünkü bu duygular hayatın amacı değil, yardımcı unsurlarıdır. Eğer hayatınızın amacı birini sevip hayatınızın merkezine onu koymak ise, bence bir daha düşünün; çünkü kendinize büyük haksızlık yapıyorsunuz.
Ayrıldıktan sonrasını bırak, bir kaç gün farkla sevdiğini söyleyip sonra başkasından medet umanlar gördü bu gözler ne ayı hshdh
Haklısın burada çok var onlardan sdfsdf
Güne senin eiglerin olmadan başlamıyorum Barış shdhhd teşekkürler ✨🥂
Rica ederim ablam ne demek sdhsdh en sevdiğim kişisin olsun o kadar 🖤✨🥂
Gözümü açıyorum teşekkür ediyorum bak öyle düşün daha yataktan çıkmadım shdhd
ahahs Günaydın bende uyanır uyanmaz seni eig seçiyorum yoksa kendime gelemiyorum :D
Haha manyak seni 😄🤟
:D ✨🥂 🤟🤗
Belki çabuk unutmuştur ama her şekilde midesizlik ya
Biliyor musun, bu biraz kişiye göre değişir. Ayrılmış birinin yeni bir ilişkiye başlaması, eskiye dair hissetmedikleri anlamına gelmez. Belki de duygusal olarak toparlanmıştır ya da başkasıyla bağ kurarak acısını unutur. Herkesin acı ve mutluluk süreçleri farklı işliyor sonuçta. Çok takılma, kendine odaklan. 💛
Cevap
19Cevap
Alakası yok 😂😂 diyelim benim sevgilim var ben ayrıldıktan 3 gün sonra evlenen bilirim 3 gün üzerinden geçen her şey benim için geçmiş demektir
Elbette sevmemiştir. Gerçekten seven biri hemen ayrı ayrılmaz arayışa girmez.
Demek ki sevmemiştir bea
Seven sever sevmeyen sevmez xd
Bir kaç ay sonra normal sevgili yapmak😅
Benimki birkaç ay değil birkaç gün sonra değişiyordu eskiden Romanya ile Rusya'yı karıştırıyorduk bazen, Elena'dan Lena'ya sadece 3 gün fark ediyordu, ama her ayrılık sebebi ben değildim gemi limandan kalkıyordu. Suçlu gemi. Rize-K gemisi günün birinde aliağa'ya kesime gitti jilet oldu yani ama jilet olurken kim bilir ne aşklar kim bilir ne maceralar kim bilir ne korkular heyecanlar yaşatmıştı. Bazen gemilerin jilet olduğu yerlere gittiğimde hüzün kaplar içimi. Her insanın ekmek parası kazandığı ama aşkların da olduğu gemiler. Macera , Zaten onlar bir kadın gemilere hiçbir zaman erkek denmez SHE denir. Belki de gemiler dişi olduğu için bizi kızlardan ayırıyordu kendine saklıyordu kim bilir. Ama sonunda hepsi ölürken jilet oluyordu. Ruslar şu kelimeyi üretmişler lyubov moryakov. Denizci aşk ı. Bu Türkçe'de maalesef yok çünkü denize çok ama denizci toplum değiliz. Hepsini sevmiş olabilirim. Ama beni gemi ayırdı. Suçsuzum
Hayır, öyle düşünülmez. Bazen insanlar hızlı toparlar, bazen de boşluğu doldurmak için ilişkiye girer. Ama bu, önceki sevgisini hiç sevmediği anlamına gelmez.
Tamam da bunun ayrılıkla bir ilgisi yok ki. Kafada bitmişse isterdiği zaman yapsın, ben öyle yaparım kimsenin yasını tutacak kafada değilim. Tabi ne kadar kolay unuttu, kolay vazgeçti denir,, desinler sinwjsjsjdj
Yüzeysel yaşayan insanlar işte. Onlarınki aşk bağlılık değil. Anlık yaşanan mutluluklar. Sana seninle çok mutluyum huzurluyum derken her zaman sadece o andan bahsediyor. Gelecek hayali bile her zaman o anlık.
Ben ayrılmadan 1 ay once zaten genelde kafamda bitirmesi oluyorum zaman bekliyorum. O yuzden kişisine gore değişir, sevmemiş olsa zaten n sevgilin olur ne deiliskiye emek harcar
Hayatında yeni bir sayfa açmış demek ki. Bir yerden başlamaya çalışıyor. Sevmiştir ana sevilmemiştir. Kendisini sevenle birliktedir. Saygı duymak lazım.
Bence 2 3 aydan sonrası normal
Kimse Allah peygamber değil ki vazgeçilmez olsun
Bilemedim ama çok sağlıklı gelmiyor çok fazlası Allah da o duruma düşürmesin 🌸
Bunun için hemen unutması lazım hemen unuttuysa sevmemiştir
4 yıllık ilişkim bitti 4 ay sonra sevgilim oldu onla 5 yıl sevgili olduk 1 ay geçti yeniden sevgilim oldu
Net sevmemiş o ne ki adam haftasına yapmış adalete bak sevmek bu kadar basit bir eylem olamaz
Adı üstünde ayrılık olmuş sevmiş sevmemiş ne fark eder zaten bitmiş bunu düşünmek için kendimizi yormaya ne gerek var.
Bir kaç ay mı dedin 😀
Millet ertesi güne buluyoo
Eger bikac ay beklediyse gerçekten sevmiştir
Bir kaç ay yeter de artar ya. Hayat çok kısa beni kaybedene üzülemem , hele aldatmış bir hafta bile yas tutmam.
Ne yaptin kiza aldattinmi? Öyleyse eger iki gunde bile bulur ardindanmi aayacak sandin. Nirmal ayrildiysaniz kiz normal degil ozaman
Ayrılıyorsa sevgisi bitmiştir zaten.
Kimin ayrıldığına ve ayrılık sebebine göre değişir
Ama 1 ayda sevgili yapmak geçmişe saygısızlık
Sevmemiştir hatta o kişi çok öncesinden de hayatında vardır ama köşede değerlendirmeyi bekliyordur
Unutmak için yapılan ilişkiler çok haince ve bencilce eğer amaç oysa tabi.. diğer türlü sevmemiştir hiç zaten
Sevmemiştir derim. Bazısı da çivi çiviyi söker mantığıyla her yere saldırıyor ne kadar sağlıklı bir düşünce biçimiyse
Ayrıldıktan bir ay sonra nişanlananlar var Barış 😃, geride kalan sevmiş oluyor, hayatına devam eden değil.
Birkaç ay önce ayrılmış ama demek ki içinde daha önce bir şeyler bitmiş yoksa bu sürede bitemez hisler
Sevmemiştir bence karakterli bir insan bir süre kendini toparlamak için yalnız kalır bence, lakin benim gibi karakter yoksunu insanlar sevgilisi varken de aldatır ve sevmez.
Gerçekten seven hiç unutmaz çok uzun zaman geçmesi gerekiyor.
Hemen sevgili yapan insanları anlayamıyorum, tabi bir kaç aylık flört leri saymıyorum bu durumda.
Evet ayrıldıktan sonra hemen sevgili yapan biri sevmemiştir bana göre
Öyle yapanlar var ya hiç sevmemiş ya da ayrıldıktan kısa sürede unutmuştur sevgili yapan var.
Zaten sevmeyip bir de üzerine sevmediğini tescillemiştir
Bir kaç ay mı? Bir kaç dakika sonrasını gördük o ne ki.
Gene bir kaç ay iyi benim kuzenim kasımda bir çocukla beraberdi aralıkta başka bir çocukla çıkmaya başladı şu an onunla evli her ay sevgili değiştiriyordu neredeyse
Sevgiliyken bile gidip karşı cinsle takılanlar var ve buna rağmen sevdiğini zanneden...
Bir kaç ay sonra normal hemen yapanlar var onlar için bunu söyleyebiliriz
Sevmemiş de olabilir ama unutmak için de yapıyor olabilir
Kimse kimseyi gerçekten sevmiyor artık sadece çıkar
Evet en azından son dönemlerde sevmiyormuş pislik dkdkdk
Sevmemiştir tabi o kadar kısa zamanda sevgili yapan ilişki döneminde alt yapıyı hazırlamıştır zaten
Nden sevmesin ki?
Bazi insanlar hemen sileniliyor unutuyor.
Aa bu kullanıcı adını çok sık görüyorum. Her seferinde “sevgili istemiyorum” mesajları veriyordun. Ön yargılar yıkıldı mı yoksa
uzun süreli bir birliktelikten sonra ise sevmemiş olması mümkün
Hayır ne sevmesi Gönül eğlendirmek olur onun adı ayrılmadan yapanlar da var gerçi o nasıl oluyor bilmiyorum.
Evet sevmemiştir...
Unutmaya çalışıyordur duygularını bastırmak için böyle bir şey yapmıştır
Gerçekten sevmemiştir
Unutmak içinde yapmış olabilir.
Ya nispet yapıyordur ya da gerçekten sevmemiştir
Herkes kendi yolunda güzeldir
Günümüz kullan at ilişkileri...
Çok acımasızca bir saygısızlık
Sevmemiştir daldan dala hopluyordur
Sevdigini dusunmuyorum
Sevmiştir
Unutmak için başka kollardadır o
Bence sevmemisdir
Önceliği sen olmamışsındır
Karaktersizdir
Sevmemiştir
Unutmuştur
Konuya göre değişir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?