1 sene iliskiden sonra nasil 1 ay sonra sevgili yapar, hic mi sevmedi?

Ben anlamiyorum, 1 sene ciktik, ciddi düsünüyorduk, ailesi beni biliyordu, benim icin degismisti, benimle birlikte iyi insan olmustu, hayatini düzene sokmustu benimle, sonra ayrildi, 1 bucuk ay sonra sevgili yapti, sanirim o kiz eski sevgilisi, ama kiz benim tam tersim, ve onunla asla ciddi düsünmedigini biliyorum, benim gibi birini istiyor evlenmek icin, zaten o kizla cikmadan 3 gün önce benim ayagima geldi, defalarca aradi beni numaralarla, annesi hala arada yaziyor, annesi bana sordu, oglunu niye engellemisim sonra kaldirmisim sonra tekrar engellemisim, oglu soruyormus, 2 gün önce merhaba yazdi annesi cevap vermedim, sildi sonra, belki eski sevgilimdi ama ne istiyor ki hala ikiside beni engellemedi, Annesi sanirim bana birsey dicekti oglu hakkinda, ama cevap vermedim diye sildi, ama neden ki yani sevgilisi var

1 sene iliskiden sonra nasil 1 ay sonra sevgili yapar, hic mi sevmedi?
Cevapla