Ayrıldıktan sonra eski sevgilinin karşısına cikilmali mi? Ne kadar süre sonra karşılaşılmalı? Hangi aralıklarla?
(Unutmasını zorlastirmak için)
(Unutmasını zorlastirmak için)
Eğer ayrılıyorsan, bir daha neden devamının olmasını istiyorsun? Devamı gelebilseydi, zaten ayrılmazdınız ve ilişkiniz evlilikle sonuçlanırdı. Karşısına çıkmak demek, kendine saygının olmaması demek. Biten bir şey için, neden kendinizi bu kadar yorduğunuzu anlamıyorum. Karşınızdaki kişi hayatına devam ederken, siz ne hale geliyorsunuz ve işin garip kısmı şu ki, gerçekten komik görünüyorsunuz.
Pardon ama zaten ben devam etmek istemiyorum. Ne kaybettiğini görsün istiyorum
Karşısına çıkmaktan da kastım
Ayni ortamda bulunmak ihtimalimiz Bi yerde yüksek
Oradan öylesine geçersem beni görür
Konuşma falan olmicak yani aramizda
Bakış açılarımız çok farklı. Ben böyle bir şeyi yaşasaydım, asla karşısına çıkmazdım. Bak ben buradayım dermiş gibi, gözünün içine sokarsan hiç bir şey elde edemezsin.
Anladım dusunucem zaten bu zamana kadar cikmamisim en zor anlarimda Duygularımı kontrol edebilirim bu saatten sonra
Cevap
2Cevap
İstersen hergün çık kafasında seni bitirmişse umrunda olmazsin bence kendini küçük düşürme unutmak istemezsse zaten o seni bulur
Dimii
Aradığım destekleyici yorum buydu sagoll
Ama ne bilim yinede ayrılırken kafasında bitirmiş değildi kararsizdi
Aklını karıştırmak istiyorum o yüzden
Uzak durursan, kayıplara karışırsan daha çok işe yarar
Anladım ikinize de teşekkür ederim🫶
Unutması zor olacak olsaydı zaten ayrılmazdı. Ne gerek var kendini küçük düşürmeye? Onun niye böyle bir derdi yok?
Neden unutmak istiyorsun ki? Ayrılmışsınız sonuçta bitmiş. Bence hatıra olarak bırakmalısın eskiden sevdiğin biriydi şimdi değil ne de olsa artık hislerin yok yani.
Lan ne karsisina cikmasi yav gormezden gel
balığı oltaya çekip can çekiştirmek gibi
Evetttt
Çıkılmamalı,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?