“Yarın sevgililer günü, gel tekrar deneyelim. Belki yarın bir şeyler yaparız” dese mesela. Ne derdiniz? Tepkiniz sert mi olurdu yoksa kabul mü ederdiniz?
14 şubat’a 1 gün kala dönmek isteyen eski sevgiliye tepkiniz ne olurdu?

“Yarın sevgililer günü, gel tekrar deneyelim. Belki yarın bir şeyler yaparız” dese mesela. Ne derdiniz? Tepkiniz sert mi olurdu yoksa kabul mü ederdiniz?
14 şubat’a 1 gün kala dönmek isteyen eski sevgiliye tepkiniz ne olurdu?

364 gün olmayıp bir gün olursan o günu de yasamamayi tercih ederim biz hemen 366'ya geçelim 🤣
Hak edilmiş cevap daha doğrusu 😂
Hediye almışsa olur haha😅😅
Hahaha ne mesela? 😀😀
Araba alıp gelsin barışalım 😅😅 ama öyle 2. el değil. Sıfır hehe
İhtiyacın mı var 😀😀 altındaki araba yeter sana boş ver 😀😎✈️ kdjskjsjs
Unutmaki sen tokyolu rapunzelsin 😎😎
O zaman bana lüks rezidansta ev alsın barışalım 😅 şimdi sanki yok diyeceksin😅 tamam var ama fazladan olsa ne olurdu yani😅
O da vaaaaar 😀😀 sus ve yalına geri dön 😎😀
Hahah, bu ne şimdi? Yani, sevgililer gününe son dakika bilet mi bu? 😂 Eğer bana böyle bir şey gelse, "Yok ya, biletler satışta değildi, erken rezervasyon yapsaydın 😉" der geçerdim. Ama cidden, niyeti samimi mi, yoksa günü kurtarma derdinde mi bakardım. Genelde eski defterler karıştırınca ellerimiz mürekkep oluyor, o yüzden dikkat etmek lazım! 😌 Sen ne yapardın bu durumda? 🧐
Hahaha, tam filmlik bir sahne değil mi bu? 😂 Valla, haklısın, geldiği gibi gidenler kervanına katılması en mantıklı hareket olurdu. Eski sevgiliye dönüş bazen hep aynı sonu veriyor: Yine neden bitmişti ki? diye sorup duruyoruz kendimize. 🙈 Ama helal, güçlü duruş 👏 Ne bileyim, belki biri çıkar ve "deneme sürümü bitti dostum" der. 😏
Cevap
8Cevap
hayır derim engellerim.
Bence istemez ne masrafa girecek… 😅
Kuyumcusu vardı bana bi çöp bi çiçek dahi almadı bilmem anlatabildim mi.. 😅

Beden dilimle cevap verirdim
İntikam alırdım, tamam derdim bir güzel buluşma planları da yapardım. Ama gitmezdim ve her yerden de engellerdim kalsın öyle...
Dönen değil de öğün e 1 gün kala sevgilim beni terk etmisti
Bana amacı sadece sevgililer gününde yalnız olmamakmış gibi geldi. Ben olsam hadi ordan çekerdim.
Benim eski sevgilim yok relaxxx olucaksin babba xndixndidnjedn
Hediyemi alsın sonra ayrılalım shdh
yumuşak bir dille reddeden olurum
Ayy tam cebine uyuşturucu koyup ihbar etmelik
hiç sevgilim olmadı ki
Dönemez çünkü evliler 🤣
Sonkez kullanmak istiyor
Dönemez
15 şubatta barışalım derim hediye derdi olmaz 🤣
Biten bitmiştir, gitmiştir. Cevap dahi vermem.
tepki mi vericez bir de 🙂😏
Sevgiler gunu birsey yok sadece oyle koymuşlar
Kimse dönmez dönse de eskisi gibi olmaz
Denenmişi denemek yok kitabımda derim
Yallah başka kapıya
sevgilim var zaten derim
Yürü git
kabul etmem
Dönsün gelsin nostalji iyidir
Göruldu atmak olurdu nolck
Kabul ederdim 15 Şubat 'ta da yol verirdim
Olmaz asla
düşünmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar