Detayı okur musunuz. Görücü usulü evlendim, ayrılmalı mıyım?

Merhaba, ailem sürekli evlen demesiyle görücü usulü bir kızla tanıştık ve evlendik. Ama evlendiğim kız hiç benim gibi hayalleri olan, idealist biri değil. İngilizce bilmiyor, çalışma hevesi yok, yurt dışı hayali yok.

Lafta çalışmak istiyor, ev araba istiyor ama kendinde o azim yok.

Abim de evli ve yengem annemgil o kadar emek harcamasına rağmen gereken saygı ve sevgiyi göstermedi.

Fakat evlendiğim kız o konuda iyi, ayrıca hamarat ve temiz.

Arada bağlantı da pek hissedemiyorum. Mantık evliliği gibi ama tam mantık da değil çünkü mantığıma da uymadı

Ben hayalci biriyim çalışmayı seven, yoğun olmayı seven. Amaçları olan

Ama evlendiğim kız hem çalışmıyor, yani maddi anlamda maalesef tek maaş oldugum için kıyıya çok koyup biriktiremiyorum

Çoluk çocuk yok yeni evliyim zaten.

Sanki sadece ailem mutlu olsun diye evlenmiş gibi hissediyorum. Onlara değer veriyorum ama evlenmesem daha iyi olurmuş gibi hiasediyorum.

En azından hem kendi tanıştığım bir olabilirdi hem de iş hayatından biri olabilirdi...

Kafam karışık.

Nasıl karar almalıyım?

Detayı okur musunuz. Görücü usulü evlendim, ayrılmalı mıyım?
Cevapla