Merhaba, ailem sürekli evlen demesiyle görücü usulü bir kızla tanıştık ve evlendik. Ama evlendiğim kız hiç benim gibi hayalleri olan, idealist biri değil. İngilizce bilmiyor, çalışma hevesi yok, yurt dışı hayali yok.
Lafta çalışmak istiyor, ev araba istiyor ama kendinde o azim yok.
Abim de evli ve yengem annemgil o kadar emek harcamasına rağmen gereken saygı ve sevgiyi göstermedi.
Fakat evlendiğim kız o konuda iyi, ayrıca hamarat ve temiz.
Arada bağlantı da pek hissedemiyorum. Mantık evliliği gibi ama tam mantık da değil çünkü mantığıma da uymadı
Ben hayalci biriyim çalışmayı seven, yoğun olmayı seven. Amaçları olan
Ama evlendiğim kız hem çalışmıyor, yani maddi anlamda maalesef tek maaş oldugum için kıyıya çok koyup biriktiremiyorum
Çoluk çocuk yok yeni evliyim zaten.
Sanki sadece ailem mutlu olsun diye evlenmiş gibi hissediyorum. Onlara değer veriyorum ama evlenmesem daha iyi olurmuş gibi hiasediyorum.
En azından hem kendi tanıştığım bir olabilirdi hem de iş hayatından biri olabilirdi...
Kafam karışık.
Nasıl karar almalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dostum ona hayal kurabilecegi alan yarat. zaman alır zor olur ama olur
Abi bunalıyorum.
Hep ben çalışıyorum. tamam ev işlerini yapıyor ama iş hayatı ben daha öok destek olurum.
Tek maaşla bişeyler sahibi olmak çok zor
Ben hep işi olan biri olacak diyordum ama artık bizimkilerin yaş gidiyo yaş gidiyo demeleri yüzünden evlenmiş buldum
Aferin sana görücü usulü evlenecek kadar düşünmekten aciz bir insana diyecek tek kelime lafım yok
maalesef
Yakinda isinirsin kadin calisir mi be deyyus adam erkeklerin arasina sokacan karini Allahtan kork o senin görevin esinin değil. Zinadan korunmussun otur assa şükret daha ne ariyorsun temiz hamaratmis daha ne
Arada bağlantı yok.. Bu arada deyyus falan ayıp oluyor, kaç yaş küçüğümsün
Kadin calismaz abi? Sana ayip adil arada baglantiyida Allah zamanla nasip eder dua et sen ha olmazsa oyle gidersiniz ölene kadar
Yanlış düşünüyosun. Bi insan 7 24 evde sıkılır tartışma olur
Nerde yazıyor kadın çalışmaz diye.
Hastanede okulda hiç çalışan görmüyor musun, edebinle yaptığın sürece bunun ne günahı olsun
Kadın inzivaya çekilecek diye bir şey yok
Kadin ve erkek calismasi ayettende sunnettendr delili var haramdir sadece kadinlar olursa helal olur kadinin yeri erkektir arastir hemen.
Sen araştır öyle bişey yok
Bir gün Peygamberimizin ama muezzini ummu mektum geldi Kapiyi eşi hz aise açtı ve iceri aldi peygamberimiz gelince ey aise bu ne hal dedi ya Rasulallah ama o beni görmüyor dedi ama sen onu görüyorsun dedi? Sunnetten delili
Hz. Hatice validemiz zengin, ticaret işi vardı.
Arka planda yönetiyordu kulaktan duyma isler yapma. Erkeklerle ic icemi çalışıyordu sanıyosun
Yaw saçma konuşuyosun
Kadınını evden çıkarmıcan mı hiç
Hastaneye gitmeyecek mi
Markete , gezmeye gitmeye hakkı yok mu
Zaruret durumlarinda gidebilir neden gitmesin abicim ben onumu diyorum konuyu niye degistirdin? Seninle gezsin tamam ama erkeklerin arasinda esinin ne isi var
O zaman okul okumuş bir kızla evlenmezsin sonuçta erkeklerin arasında olmuş oluyor
Keşke okul okumamis biri olsa medresesinde dininde ama madem okudu mecbursun evlenip zinadan korunacaksin ben en basta konusurum seni ev hanimi diye hayatima alıyorum calismak gibi planin varsa olmaz. her şey konusulur benim abim. Esini kiskanmayan deyyustur deyyusluk yapma biraz kiskan esini sevmesende artik senin eşin
O zaman esine kadin doktor istemeyeceksin deyyus
Hiçbir sey konuşmadan paylaşmadan evlenilir mi?
Konuştuk ama evlendikten sonra kafaya takmaya başladım...
Üzücü olmuş
Detayı okudun mu hanımefendi..
Okudum ne diyebilirim boşan mı diyim akılsız kafanın cezasını çekiyorsun kadına o kadar gayesiz diye yorum yapmıssın. Kendi yaşayacağın hayatı ailenin seçimine göre yaşamayı tercih etmişsin hareketlerindeki tutarsızlıklar senden kaynaklı
Maleaef haklısın, boşansam kıza günah mı işlemiş olurum
... de olmadı anladın sen
Eğer gerçekten olmuyorsa boşan yani hayata bir kere geliyorsun bir kere yaşayacaksın bu hayatı ve hep gerçekleşmesi ihtimal hayaller kalmasın aklında
benim için sıkıntı yok da karşıdakine kötülük gibi olabilir diye çekiniyom