Ayrildiktan bir sure sonra akla sadece kötü anıların gelmesi unutmaya basladigima mi isaret?

yoksa zihnim bana oyun mu oynuyor? su siralar aklima sadece kotu seyler geliyor, "zaten o sana soyle yapmisti, boyle yapmisti" diyorum. ve ne cok kotu sey yasamisim, nasil sabretmisim sasiriyorum, neden sevmisim demiyorum ama kendime bu muameleyi nasil layik gormusum acaba askin gozu kör ya

Ayrildiktan bir sure sonra akla sadece kötü anıların gelmesi unutmaya basladigima mi isaret?
Cevapla