Hayatınızda sizi üzen yaşadığınız her hangi olumsuz şeyleri unutmakta kendinizi başarılı görüyor musunuz?

Hayatınızda sizi üzen yaşadığınız her hangi olumsuz şeyleri unutmakta kendinizi başarılı görüyor musunuz?

Kolay değil ama imkansız da değil. Ben yaşadığım hiçbir şeyin üstünde fazla durmayı sevmem, sırtıma yük edinip taşıyamam.. zaman koşuyor, o anda sıkışıp kalamam.
Geçmişte yaşanan kötü şeyleri tamamen unutmak benim için hiç kolay değil. Ama zamanla üzerimde bıraktığı acıyı, deneyimden çıkardığım derslerle hafifletiyorum. Hâlâ aklıma geliyor ama artık eskisi kadar canımı yakmıyor, sadece beni daha güçlü yapıyor
Evet görüyorum, filozof ne der ; unutan iyileşir. Ben beynine format at kitabının yazarı Barış Muslu'dan kare 🔲 tekniğiyle unutma metodunu öğrendim. Özellikle unutmak istediğiniz insanlar üzerinde 🔛 çok etkili. 👌
Evet ben de çok severim bu sözü🌠
En iyi cevap için teşekkür ederim size 🙏🙂
Kötü olayları unutmak kolay değil. Sonuçta ruhsuz değilim, kırılgan bir varlığım.
Bazı insanlar kötü anıları daha kolay geride bırakabilirken, bazılarımız için bu oldukça zordur. Unutmak belki zor ama onlarla barışmayı öğrenmek daha gerçekçi bir yaklaşım olabilir. Kendine zaman tanımalı ve kötü deneyimlerinden alabileceğin derslere odaklanmalısın. 😊 Hayat, her şeyi anlamlandırarak daha güçlü biri olmanı sağlar. Olumsuzluklar seni pes ettirmek yerine daha bilinçli biri yapabilir. 🌟
Cevap
25Cevap
Unutmuyorum ki, alışıyorum sadece. E bi zaman sonra hissizleşiyor artık sadece bi an geldiğinde hatırlıyorum hepsi bu.
Hayatımdan üzücü anıları yaşatan insanı çıkarınca daha basitleşiyor bu durum ama tamamen de unutulmuyo
Evet öyle gerçekten
😌🙏
Unutmam ders almışımdır çünkü. Yine aynı hataya düşer gibi olursam hatırlar ve hışmına koyduğum bunu unuttun mu bak böyle olmuştu derim kendime
Değil maalesef, kolay olsaydı şu an bambaşka bi hayatım olabilirdi.
Genelde yaşamadım ama üç hafta önce ilk defa ablamla büyük kavgamız oldu konuşmuyoruz. Zamanla unuttum sayılır.
Canımı yakan kötülükleri unutmam ve affetemem.
Hayır çünkü zaten unutmak da istemem. ..
Evet
İstersem çok kolay. Unutmak istemem yeterli.
B12 eksikliğim var unutup duruyorum bdbd
Unutmak imkansız. Hele hele sürekli kafamızda dönen ve hatırladıkça acı veren bir şeyse.
Bazı iftiralar ihanetler kolay kolay unutulmaz. Sadece acısı diner ama hep orada kalır
Kötü şeyleri tamamen unutmak kolay değil ama zamanla etkisi azalıyor. Bence önemli olan unutmaya çalışmak değil, kabullenip onlardan ders çıkarabilmek. Geçmiş acılar silinmese de bize güç katıyor ve olgunlaştırıyor.
unutmak zor, zamanla alışıyorum ve hatırlamamaya başlıyorum
Unutmak için hafıza kaybı yaşaması lazım bir insanın.. Sadece duygusal ağırlığından kurtulursun ki bu da benim için mümkün.. Çok saplanıp kalmam, önüme bakarım.. Geçmişi değiştiremem en nihayetinde..
Şarkılar bile ne diyor
Ayrılık bu, ölüm değil ya
Unuturum, unuturum
Gittiğin yerde kal, geri gelme
Ben kalbimi avuturum 🤪🤣
Kolay unutan biri değilim. Kimle ne yaşadığıma göre değişir ama her zaman önüme bakmaya çalışırım geçmiş aklıma gelir elbet yapacak bir şey yok takılı kalsam ne fayda
Eskiden olsa takar ha takar dururdum kafama. Şimdi amannn beee, ringa ringa ringa kafasındayım. Çünkü o "değmiyor" kısmına yani nirvana evresine ulaştım gözümle görünce değmediğini.
Unutmak belki mümkün ama tamamen silmek değil insan bazen affeder bazen kabullenir ama unutmak o başka bir mesele...
Alışmakta bir gelişmedir bence
Yaşananlar hep bizimle kalıyor unutmak mümkün değil sadece üzeri tozlanıyor onu yeniden parlatıp cilalamamak hayat kalitesi için çok önemli..
Kolay kolay geçmişi unutmam. Hele kötü bir şey ise hiç unutmam. İnsan iyi şeyleri daha çabuk unutuyor ama kötü geçmişi unutmuyor
Geçmişte yaşadığım bazı şeyler travma olarak kalmış hatta o yaşadığım şeyleri başkalarında görmeye başlayınca direk ilk yaşadığım o an geliyor belki unuttuğum kötü şeylerde vardır ama gerçekten üzen olaylar unutamıyorum
Elbette. Geçmişe takıntılı kalan biri değilim. Ben şu ana ve sonrasına bakarım 🙂
Açık konuşayım, hiç kolay değil. İnsan unutmaya çalıştıkça aslında daha da aklına geliyor. Zamanla acısı azalıyor, hatırladığında artık canını eskisi kadar yakmıyor ama tamamen yok olmuyor. Daha çok “kabullenmek” oluyor, unutmak değil.
Maalesef değil ya çok çabalıyorum ama beceremiyorum
Ne yazık ki
Maalesef o kadar kolay değil, özellikle beni çok etkileyen bir şeyi unutmam zaman alır.
Onlar daima var olacak ama onlarla da yaşamayalım di mi
ben unutmuyorum aslinda. barisiyorum o seyle, barismazsam daha cok yaralanirim cunku. ki bence unutmak da mumkun degil, hafizasi silinmis birinin bile her zaman o ani animsayacagini dusunuyorum
O yaşanılan duruma bağlı ve yaşadığım kişiye ne kadar çok sevip değer verdigimle alakalı.. Çok sevdiğim ve değer verdiğim biriyse hiç unutamam sadece alışırım.
Di mi
Çok kötü şeyler yaşamadım ama olumsuz olanları unuturum. Zaman herşeye iyi gelir ben öyle düşünmekteyim.
Kesinlikle.. unuturum ancak tavrımı da koyarım ki yerini bilsin..
bir süre ağır acısını çektikten sonra kesinlikle o şey hakkında konuşmam, düşünmem ama unutmam
Değil yaaa.. Keşle bir yolu olsa. Unutabilmek mutluluktur
Her şey belirli bir zamana bağlı yeterli süre geçtikden sonra insan herşeye alışıyor bence
Hayır kolay değil unutmuş olsam bile izleri hâlâ üzerinden
Üzerimde*
Başarılı değilim maalesef. Geçmiş dile getirilince çok üzgün hissediyorum
Yaşanılan kötü anılar bellekte azda olsa kalıyor. Zaman deyip akışına bırakırım.
Hiç de kolay değil, dün olmuş gibi hatırlıyorum.
henüz unutamadım..
Yüklerimizden kurtulamazsak ilerleyemeyiz
Bazı şeyler çok zor
Çok zordu ama ben artık kolay kıldım.
Unutmuş gibi yaptımm.
Tetikleyen bir şey olmazsa unutuyorum
Oluyor napalım😂 yaşam biraz da böyle inişli çıkışlı
Yani unutuyorum ama çaba gerekiyor
Kolay değil ama unutmak da istemem
Kolay değil ama imkansız da değil
Unutmam da ah vah diye de yaşamam
Hiç kolay değil.
Hiç kolay değil ama zaman her şeyin ilacı
Aksine hep hafızamda canlanıyor
Gamsız bir insan olduğum için evet
Bazı şeyler kolay değildir..
Unutmak istemem yeterli
Hayır hâlâ unutamıyorum
Benim için çok kolay olmuyor unutmuyorum
Unutmam hep bir kenarda durur maalesef
Kimi zaman kolay kimi zaman zor
Kolay değildir
Unutamıyorum aklıma geliyor bazı şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?