Benden hoşlanan birisi var, exim kafamı karıştırıyor. ne yapmalıyım?

exim beni iki kere aynı şekilde terk etti. yine geri döndü, benim için problemlerinden "iyileşmeye" çalışıyormuş. ben görebileceğiniz en gururlu insanım, ona rağmen haftalarca yalvardım ona. hepsinde de sanki onun için bir hiçmişim gibi davrandı. şimdi de düzelmeye çalıştığını, beni çok sevdiğini söylüyor. bir yandan da benden hoşlanan birkaç aydır tanıştığım birisi var, mesajlarıma geç cevap verse bile özür diliyor. bilmiyorum neye inanacağımı, ne yapacağımı.

Benden hoşlanan birisi var, exim kafamı karıştırıyor. ne yapmalıyım?
Cevapla