Kocam ve aılesınden bıktım bosanıcam ama hala kurtulamıyorum napıcam ben?

Merhaba 31 yasındayım eşım benden 6 yas kuçük ama benden buyuk duruyor. doğubeyazıtlı ben Eskısehırlıyım 3 yasında ikiz cocuklarım var.. Eşımın ailesı asırı muhafazakar ve keko gibıler. Kocam yakısıklı ısınde gücünde bırıdır ama özünde o da aılesı gibi.

Ben artık ıstemıyorum bosanma davası actım yapamıyorum esyalarını yolladım annesıne eve gelme bıttı dedim.. Sonra kuzenlerı amcaları bılmem ne hepsi aradı ama engelledım. Sosyal medyada kı fotograflarımızı sıldim sonra gece clubune gıttıgım bi gece en işgüzar bi arkadasımdan görmüş. Aradı ben gav. at mıyım benı rezıl ettın, bırı laf attı mı? dedi bende sanane be sen yarı cıplak kaslarını gostermek ıcın spor salonundan paylasım yaparken sorun yok muydu dedım ben sporcuyum aynı sey degıl dedı baska bi adamla yatsam da senı ilgilendirmez ki belki de yattım bunu asla bilemezsin sen yoksun artık bosanıyorum işte cocuklara babalık yap yeterlı dedim.. Artık bi gün dahı tahammulum kalmadı bunlara , mesela kayınvalıdem aradı dün sen cocuk bıle dogurmadın kendını kestırdın, acı cekmedın , ıkınmadın sen ana mısın? ben 10 tane dogurdum dedı napıcam bılmiyorum bıktım bu aıleden.

Kocam ve aılesınden bıktım bosanıcam ama hala kurtulamıyorum napıcam ben?
Cevapla