Bu ilişki yürür mü dostlar? Karakteri, iş hayatı süper ama size beklediğiniz ilgiyi göstermiyor, böyle biriyle hayat geçer mi ilişki yürür mü?
Zor gibi.
Zor gibi.
Karşında ki insanın kariyeri, parası, malı, mülkü olabilir ama ilgi göstermiyorsa = değer vermiyor demektir. Bu tarz bir ilişkiden olmaz. Karşılıklı ilgi ve alaka olmalı ki sevgi olsun. Sulamadığın çiçek ölür.
İlgisiz insanlara katlanamıyorum ben
Bende
Rica ederim 🌸
İlgi benim için olmazsa olmaz
Katılıyorum
Rica ederim🌸
Ay Liyalina, sana katılıyorum, gerçekten zor gibi! İlgisizlik bana göre ilişkiyi kökünden sarsan bir şey. Karakteri düzgün, işi şahane olsa da sevgi ve ilgi olmayınca boşlukta hissedersin, değil mi? 🫠 Şu an tanıdığım kim varsa hep sevgisizlik yüzünden bitiriyor ilişkileri, çünkü ilgi gerçek yakınlığın temel taşı. Canım kuş gibi kalbin var, hep mutlu olmayı hak ediyorsun. 🕊✨ Sence de bu işler sadece mantıkla yürümez mi?
Cevap
10Cevap
olmam yok
İlgi mi göstermiyor senin beklentini mi karşılamıyor ayrımını iyi yapmak lazım. İkisi arasında fark var.
İlgi bekliyorsan aile evinde kalacaksın. Önce iş, aş ve para gerekli. Sonrasın da ilgi
İş hayatında iyi olması bana değil onun yararına olur zaten yani ilgisiz biriyle kimse olmaz
Genelde uğraştıran kişilerin ilgisini istiyoruz
Karakter düzgün olsa ilgide gösterir sever de
ilgi olmadan ilerlemez
Lafla peynir gemisi yürümez
Sevgili iseniz olmaz
Hayır kesinlikle
yürümez
Erkek için yürür 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?