Karakteri olmayan biriyle sırf fiziksel olarak güzel diye sevgili olur musun?👑


Olamaz olunmaz olmam jdjdjejdjdj
Cevap
12Cevap
Biriyle sevgili olmaya korkarken böyle biriyle değil sevgili olmayı arkadaş bile olamam galiba
Karakter+siz=karaktersiz
Yani burda boyle biriyle olursam direkt olarak benimde karaktersiz olucagim soyleniyo asla...
Hayır dersem burnum uzar🤥🤥
Sırf yakışıklı diye biriyle sevgiliyim zaten ama karaktersizmiş aynı benim gibi ruh öküzümü buldum🥳🥳
Maksadımız güzellik arayışı olsaydı, sıraya dizilenlerle ilişki yaşar keyfimize bakardık. Vakit geçireceksek bile karakterini olanı tercih ediyoruz.
Karakter olmadıktan sonra ben ne yapayım tipini. Adam olsun önce.
Olurum. Karakterli dediklerimiz karaktersiz çıktığı için bunlar en azından dürüst geliyo bana
sevgili degilde parayla iliskide olurum fark etmiyor.
Yapmadığım şey değil Behlülcüğüm ama artık ölsem yapmam öhm
Ne yapayım ben öyle insanı.. Kişiliksiz insanlarla işim yok benim, başka kapıya..
Lisede oluyordum da sonrasında dikiş tutmaz hacı. Güzellik algısı değişiyor zaten.
Herkes hayır der ama gider nerede kendisine acı verecek birileri var gider ona aşık olur
Salak değilim ya yapmam
Olmam
karaktersiz biriyle mutlu olunabilir mi.
kesinlikle hayır kimse olmasında.
Hayır tabii ki..
haaayır
Asla
Hayır
hayır asla
Yioo🤫😂
Olmam
Cıks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar