Ben önce tepkimi çok ağır gösteririm sonra hayatından takamen çıkarım. Kendi pisliğinde boğulsun. Siz ne yapardınız?
Aldatıldığınızı öğrenseniz hesap mı sorarsınız bir anda hayatından çıkar mısınız?

Ben önce tepkimi çok ağır gösteririm sonra hayatından takamen çıkarım. Kendi pisliğinde boğulsun. Siz ne yapardınız?
Aldatıldığınızı öğrenseniz hesap mı sorarsınız bir anda hayatından çıkar mısınız?

Merhaba
Biraz abartı gibi olmuş olabilir sizler için ama aldatacağını milyonda bir düşünen biri bile o ihtimal için benim hayatıma girmek istemez o kadar ihanet etmek istemez yani, cesaret edemez. En son ilk kez 24 yaşımda birinden hoşlanmıştım ve ciddi düşüne bilirdim, adam bunu anladı ve şöyle dedi: seni elden verdiğim için hep pişman olacağım biliyorum ama ben seni aldata bilirim bu yüzden olmaz. Yani baştan etmek için söyledi ya her neyse beni tanıyanlar bilir auramı, gözlerimi, ahımı, cesaretimi ve dobralığımı hiç bir vicdan bunu yapmaya kalmaz vicdanı ölmediği sürece. Olursa da vicdanı öleni bu dünyada saklamayız öbür dünyaya gelip götürürler😂 ölülerin yeri dünya değil
Direkt olarak güzelce konuşurum böyle böyle bir şey duydum gördüm ya da kanıtın var herneyse ayrılmak istiyorum bitti kavga çıkartmak filan gerçekten seven insanların yapacağı şeyler kabullenmemek için oluyor ama artık gerçekten sevemediğim için zaten çok sorun olmuyor yani ayrılmak
Ona o kadar seviyorum ki eğer beni aldattığını öğrenseydim Eğer benimle birlikte olsaydı tabii hiçbir şey demeden çekip giderdim sizin bile çıkarmazdım bazen bir kadının en büyük çığlığı sessizliktir
Hesap sormam da golü 90'a takıp hayatından çıkarım😅 neyin hesabını sorcam be? Karaktersiz* olana neyin hesabı sorulur? İyi gol atarım o yeter😅
Golcü rapunzelim 😀😀😀
Cevap
11Cevap
ayrılırım sadece
Hrsap Rabb’indir, ancak O sorar. Ben sadece oturur sessizce nasıl aşağılandığını tanık olarak gözlemlerim. Bide yaptığı şey ona güzel gösterilir ama sapık olduğundan gafildir
Aldatmak'da çok kötü bir olaydır. Aldatılmakda
İnsanın değerlerine bağlıdır. İlişkilerimde hiç aldatmadım. Duygu büyük bir hazinedir. Böylesine büyük
Hazineyi çıkarlarıma değişemem.
Güzelce paragraf yazarım ama içeriği küfür olurdu, sonra bir Oh çekerim arap müzği açıp iki kıvırırım.
https://youtu.be/NN37LuFjhDw?si=MwTxqlVXlkbVusLf
Sence neden? 😂
Erkolar için ağlamaya değmez sgwgse
Kimse için değmez shshdh
Ben kesinlikle sinir krizi gecirirdim. O sinirle saldirirdim. Benim sinir krizim cok agir oluyor. Bunu esim bile bana söyler yani siz düsünün. Ama intikamim cok agir olur. Icimi sogutur. Hayatimin tadini cikarirdim. Unutmayin. Hayat yasamaya deger 💁🏻♀️
Neyin hesabını soracağım ki yani nasıl ve ne şekilde aldattığını mı anlatacak? karaktersizmiş aldatmış derim daha da muhatap olmam.
Ölüm dediğin nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım derim bir aldatana bir yapana birde kendime sıkarım
Hesap sorarım doğal hakkım onunla günler aylar yıllar geçmişse hesap vermek zorunda öylece gitmek hiç yaşamamış gibi davranmam
Direk hesap sorarım daha sonrasında da tekmeyi basarım ki ben hesap sorunca ortaliği ayağa kaldıran biriyim
hayatimdan cikaririm nicin hesap sorma gereginde bulunayim aldatan aldatmistir nicin beni aldattin diye mi hesap sorucam cocuga
Önce hesap sormak isterdim ama buna ne cevap verilirki verse bile durumu degistirmicek oyuzden tek seferde ayrilirdim. Ihanetin affi olmaz.
Hesap sormanın bir anlamı yok. Zaten hesap sorsan da sormasan da, hayatından çıksan da çıkmasan da içindeki öfke kırgınlık hiçbir zaman geçmiyor
Anında sorgu sual yok çıkarırım hiçbir açıklaması yok bunun ne olabilir yani silahlı adamlar geldi aldat yoksa sevgilin ölür mü dedi
Hesap soracağım bişey kalmamış ki ortada? Havanda su dövmek olur bu. Uğraştığına yazık eder hesap sormak
Affetmeyeceğim için son kez insan gibi konuşup, ayrılırım.
Donuna kadar alirim kapının önüne koyarım
Bn de tabi ki tepki gösteririm sonrada birskirum
önce tartışma olur illaki ama sonra terkediyorum
Hayatından çıkarım bunun bahanesini hesabını dinlemem
Hesap sorup içimi soğutmam gerek, olayın sıcaklığıyla zaten sağlıklı düşünemem.
Çıkıp giderim cevabı saçmalık zırvadan ibaret olup sinirimi daha çok bozacak…
O kişiyi görmezden gelmek o dakika itibariyle en güzel ceza olur bence..
Başka numara alıp kendinize aşk mesajı atın görmesini sağlayın😂
Hesap sorma gereği duymam o iğrençliği yaptıysa o iğrençlikle kalsın gerek yok direk terk ederim
intikam alıp terk ederim hiç bişi karşılıksız değildir
Uğraşmaya değmez bence insanlar için
o zaman yaptığı yanına kâr kalır bunu istemem
aklımda kalacağına yaparım
Tabi siz kendinizi rahat hissedicekseniz yapın ilk önceliğimiz kendimiz olmalı
Aldatan kişinin karakteri budur evlense de aldatır elli huri verilse de. Ben neden karakterize daha fazla zaman harcayayım.
Evet hesap sorarım ama bir zaman sonra susar ve başkasına aşık olurum nerden mi biliyorum cunki yaşadım
Eski ben olsam yalvarırdım şimdi ise hayattan aldığım derslerle yol verip konuşmayı keserim artık benim gibi birini bırakıp ne yalvarırım nede kötü söz
O çıkar hayatımdan, anında.
Önceden öğrendiğimde (kendisi söylemişti) sessizce çıktım gittim çünki sevmiyodum ama sevdiğim adam beni aldatsa gerisini o düşünsün bin pişman ederim ailesininde bilmesini sağlarım hakaretler nefretler havada uçuşur
Direkt giderim
Sürekli sevişirim sonrada
Hesap sormaya bile değmez hayatımdan silerim.
Şükür ederdim kurtulduğuma öğrenmemek de var. Onu yapanın karaktersizliğidir o.
Ben öğrendiğimde sinir krizi geçirmiştim kızları da onu da rezil edip hayatından çıkmıştım 😇
Hesap sormam direkt söverim kavga eder silerim
Bir anda sktr olup giderim
Hayatından sessiz bir çıkış yaparım
Bir anda habersiz kaçarım
Hesap sormam planımı devreye sokarım
Bir anda çıkmak daha mantıklı
O dakika herşeyi bitirirdim
Direkt hayatından çıkarım
Katil olurdum herhalde
Ne soracağım daha ya
Hesap sorarım
Ortalığı inletir defolur giderim
Hesap sormam çıkarım direk hayatından
Hayatını mahvettikten sonra ayrılırım
Ayrılırım direk neden sormaya gerek yok.
Hesap sorarım bitiririm
Giderim ben tek kelime etmem
Bir anda hayatımdan çıkarırım
Tepki vermem bile direkt çıkarım
Bir anda çıkarım...
Hayatından çıkarım
hesabını sorar sonra cokaeim
Her ikiside
Bilmemiş gibi yapar intikam alırım
Çıkardım
Azına sçrm
Benim gibi olman saka mı
QÖDÖWLDŞWDÖCÇSŞFFŞÖFÖĞÖDŞWÖF
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?