
Aldatıldığınızı öğrenmek mi isterdiniz yoksa hiç bilmemek mi?

Aldatıldığınızı öğrenmek mi isterdiniz yoksa hiç bilmemek mi?
öğrenmek isterdim aldatanı affetmem sevsem ölsem bitsem bile ifade etmez ölüdür benim için
Balık ne alaka 🙂
@Nickimniyeyok hamsi o güzel duruyor eski sevgilim gibi bakıyor 🙄 onu hatırlatıyor
İyiymiş 😄
@Nickimniyeyok yine mi sen yavru kurdum :) beni mi takip ediyorsun
Aynı yorumdasin cevap vermişsin bende karşılık verdim🙂
@Nickimniyeyok dmm ozaman affedildin özgürsün gidebilirsin :)
Bu tarz bir durumla yüzleşmek çok zor ama sence aldatıldığını öğrenmeden yaşamak mümkün mü? Bence net bir şekilde bilmek ve yüzleşmek daha doğru. Çünkü o gerçekle yüzleşmeden hem kendine hem de ilişkiye haksızlık ediyorsun. Yeni başlangıçlar yapmak, dürüst bir hayat yaşamak en güzeli! Sen ne düşünüyorsun?
Cevap
2Cevap
5 kez aldatıldım öğrendiğim iyi oldu
@Günesinkadini nasıl yani bir değil iki değil üç değil dört değil beş şaşırdım
Evet tam 5 kez
Hiç bilmemeyi isterdim
Tabii ki bilmemek en güzeli
hiç bilmemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?