İlişkinizde yaşadığınız sorunları 3. kişilere anlatır mısınız?

İlişkinizde yaşadığınız sorunları 3. kişilere anlatır mısınız?

Benden size tavsiye bir birinizi yeseniz bile anlatmayın asla.

Biterse kendi içinizde bitsin ne mutluluğunuzu, ne de kavgalarınızı anlatın en yakın gördüklerinize bile

İlişkinizde yaşadığınız sorunları 3. kişilere anlatır mısınız?
Cevapla