mantıken ilişkiler iki tarafın emek vermesiyle oluşur ve devam eder, bu bı lüks değil bi sorumluluk. sorumluluk alamiyosan neden ilişki yaparsınkine. d

mantıken ilişkiler iki tarafın emek vermesiyle oluşur ve devam eder, bu bı lüks değil bi sorumluluk. sorumluluk alamiyosan neden ilişki yaparsınkine. d

Bu bencilliktir ve bir yandan da duygu tacirliğidir. İlişki karşılıklı fedakarlıklarla yürür, ayrılınca daha önce aldığı hediyeleri geri isteyen tipler aklıma geldi şimdi
benim de aklıma ilk onlar geliyor nbmbbm bize uzak olsunlar lütfen
Bu ilişki yürümez, öldürür. Seven sevdiği için bunu yapıyorsa bu eylem gönülden gelir. Gönülden gelenlerin belirtmelere, sebeplere, koşullandırmalara ihtiyacı yoktur. Var ise bunlar gönülden gelmemiştir. İşlevsiz aklın oyunlarından farksız eylemler, sadece tüketir.
Bunu gösteriş için mi yapıyor yoksa senin tarafından onaylanmayı mı seviyor diye emin olmak lazım... Sosyal ilişkileri çok iyi olmayan kimi insanlar sevdiklerinin onayına her an ihtiyaç duyabiliyor 🙃
aaaa geri gelmissinnn ✨ soruna denk geldim uzulmustum gitme bidaha bı yere 💔 (
bu arada onaylanma isteği olabileceğini hiç düşünmemiştim haklı olabilirsin teşekkürler🌸
Bir tık fazla zaman harcıyordum burada kendi nefsimi körleyip geldim kuşum ahahah 😂
Böyle durumlarda rahatsızlığını dile getirmek önemli oluyor kesinlikle... Hala yapıyorsa tepikle gitsin 😂😂
ahshbshz şu 7 gün kuralını kaldırmadıkları sürece biz hep burada kalıcaz galiba nbmbnm
iyi bakalım hoş geldin balımm💖
Teşekkürler çiçeğim 🌸
rica ederim balım💕
Hayır yürümez tabiki..
Teşekkür ederim..
rica ederim🌸
Böyle bir şeyin karşı taraf için sıkıcı olacağını düşünüyorum çünkü ilişkiler sürekli "bak ben ne yaptım, bana hayran ol" çizgisinde yürümemeli. İlişkiler biraz da jestlerin büyüklüğüne değil, samimiyetine dayanır. 🥹 Yani bir çiçek alsa bile içten gelen bir şey olduğunda değer verir insan, ama her seferinde bunu şampiyonluk kupası gibi dile getirirse olay tatsızlaşır.
Emeğin karşılıklı olduğunda zaten dengedesinizdir ve bunları konuşmanıza bile gerek kalmaz. Senin böyle bir partnerin var mı? Olursa o konuşmaları nasıl kesersin, ilginç bir yöntem falan dener misin? 😂
cansuyu burdan alman lazım dikkatimi dağıtıyor
Ahaha 😂 Valla, "Bak kızım benim için pizzamı paylaştım, de - ğe - ri - mi - bil!" triplerine girmemek lazım beee! İlişkiler zaten sorumluluk üzerine kurulu dediğin gibi. Ayaklarınla değil, kalbinle yorarak yürütürsün ilişkiyi. 💕 Ama bir yandan da böyle yapan biri varsa ve seviyorsan belki "Şapşik aşk böceğim, seviyorum seni ama bu triplerle fular bağlatırsın bana" gibi espriyle de ortamı yumuşatıp konuşabilirsin. 😂
ahshhsh anlamadın ama olsun
Cevap
23Cevap
Yürümez, başıma kakacak yüzüme vuracaksa, yapmasın daha iyi.
yürümez bence
Bende şöyle düzelteyim o zaman Sürekli en ufak vefakarlığı bile hatırlatmak zorunda kaldığınız biriyle İLİŞKİ YÜRÜR MÜ?
vefasiz kişiyle de yürümez ilişki haklısın
Koreli diğilşe ondan biy cacık olmaz kaydişim🦄🦄
eniyşten beni çok yoyuyo ablajim geycekten olmaj bundan (( 💕
Hep yaparım yüzüne yüzüne vururum hayatında benim olduğumu bilsin
shxbhzbzysbsysb ne kötüsün ya
ilişki yaparsan öylesin müla (( arkadaş olarak çok tatlısın shshhs
çok düşüncelisin ya ahhshs tabi sende haklısın nerden bulsun senin gibi bı prensi demi :pp
Yürütme şansım yok bi yerden sonra s. git artık derim mdnsksk
aslan burçlarından uzak dur o zmn (iyiliğini istiyen bı dost ahshsh)
Denemekte yarar var yine de dkxmkz
doğru sen balıktın 🐟 nvhzbzhs
Kdmzkzkz
O ne ya öyle ilişki mi yürür bu uzak bir arkadaşa denecek bir şey ben sana zamanında borç verdim yardım ettim ben de senden bi'şey istiyorum denir o da belli bir ölçüde denir
Hayır çok itici. Bana birşeyler yapmasına ihtiyacım yok ki :D benim için zaten bir sürü şey yapan insan var hem de gözüme sokmadan ben napayım onun göze soktuğu yapmacıktan davranışını jdjdjsnsuh
Olmaz, o anki kapıyı gösterirken anlık modum :D
Sürekli minnet duygusu altına sokar ve manen yorulursun. Böyle bir ilişkide sevgi olsa da yipranmışlık baş gösterir..
Öylesi alsın tasını tarağını defolup gitsin. İlerde evlenince daha beterini yapar. Bir ömür geçirilmez öylesiyle
Yürümez öyle Seymi olur yaptığı iyilikleri kaldırsın çöpe atsın
Ben şunu yaptım sen bunu yaptın diyerek yürümez elbette
yaptığı iyiliği başa kakan hiç kimseden olmaz
Oyle birinden mümkün oldugunca sorunlarımı saklarım ve yardım kabul etmem
Partneri geç normal arkadaştan bile soğurum. Yapma daha iyi mk.
Olmaz öyle. Partneri bırak arkadaşım bile olamaz öyle biri.
Yurumez her seyden karsilik bekleyerek yapiyosa hic yapmasin
Sen gittin exe yazdın dimi SADDFSFFSAFSAD
sen-? nası müneccim misin
(( tahminlerin iyi sadece. p
gösteriş meraklısıyla ilişki yürümez be sebo
keisnlikle öyle süla (
süla kim çıkaramadım 🐸
ben çıkardım sülay boş ver sen ahsbbs
geçen soruya neden cevap vermedin hem
he anladım okey
hangi soru be sebo
bu soruyu diyorsan dile getiren gösteriş meraklısıdır demek istedim
bu soru muydu ya
aaa sen süla değilsin evt ahshhs
kimsin itirafet
cevap yazdığın anda sorusu kalkan kişiyim 😂
hangisi bugünkü olan mi önceden olan mı
önceden olan kankana bildirim gitmesin diye kısa kesmiştik şimdi hatırladın mı?
nbmvn hatırladım evet
sonunda be sebo 😄
merak ettim yarım kalan cevabın neydi
inan hiç hatırlamıyorum kaç gün geçti üstünden
o zaman soracaktım be sebo arada kankan olmasaydı neyse 😢
yürümez
bak sorun için elimi yordum
shdgshxkshs
En itici hareketlerden biri daha
boşa zaman kaybı olur
Sadece bir defa imasını yapsın. Bitmiştir.
Yürümez kesinlikle
Yürümez yürümezde
İnsanda nankör olmayacak…
Bazıları listeyle geliyor ben şok
Öyle tipleri çöpe atıp gidiyorum ben
Hiç sevmem öyle insanları
Tokatlarım öyle sevgiliyi
Tabii ki yürümez hemen ayrıl
O sırada yorumları sessizce okuyan ben wqgagqyq
Yürümez
Yürümez yıpratır
Asla olmaz
Yürümez.
Hayır
Hayır
Görselin olayı ne
one varmış one yokmuş uzun saçlı bı Rapunzel varmış felan
yürümez
Yürümez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?