Neden güzel zeki ve özgüvenli kadınlar yalnız? Neden adamlara ağır geliyor? Bunun yerine yüzeysel ilişkiler tercih ediyorlar?

Neden duygusallıktan kaçıyorlar?

Bana herkes diyor farkında değilsin ama farkediliyorsun, yansıtıyorsun zekanı özgüvenliğini. Peki ben hep yalnız mı kalacağım? Gerçekten merak ediyorum:)

Ki karşı taraftan isteğim de yok.

Aşko kuşko oynamıyorum yani.

Neden güzel zeki ve özgüvenli kadınlar yalnız? Neden adamlara ağır geliyor? Bunun yerine yüzeysel ilişkiler tercih ediyorlar?
Cevapla