Çok sıkıldım telefonla konuşmak istiyorum ama arayacak kimsem yok ne yapayım?

🥲🥲🥲
Çok sıkıldım telefonla konuşmak istiyorum ama arayacak kimsem yok ne yapayım?
Cevapla