2.5 yıldır yalnızım. İlişkiden soğudum bu durum nasıl geçer?

2.5 yildir hayatimda flort dahi olmadi. uzun sureli bir iliskiden cikmistim. sonrasinda hic biriyle flort etmedim. suanda dahi birini istemiyorum kimseyle bi sey denemiyorum konusmak vb. canim istemiyor bos geliyor. 22 yasindayim. ne olacak boyle?

2.5 yıldır yalnızım. İlişkiden soğudum bu durum nasıl geçer?
Cevapla