Kadınlarla ilgili hiçbir tecrübem yok bu kötü bir şey mi?

Ne bir sevgilim oldu ne de bir kadınla güzel bir anım. Sanki kimse olmayacak gibi doğduğum gibi tertemiz gidicem galiba. Arada ufak tefek el şakaları tokalaşma ve toplu taşımada yanlışlıkla temaslar hariç hiçbir kızla temasım olmadı

Güncellemeler
1 yıl
Benimde erkeklerle yok diyen kızlar siz kızsınız zaten kızda olması gereken bu
Kadınlarla ilgili hiçbir tecrübem yok bu kötü bir şey mi?
Cevapla