Kimseyle mesajlaşasım gelmiyor yalnız kalmak istiyorum sizce neden böyle oldum?

Normalde herkesle konuşmayı çok severdim arkadaşlarım dışarıda vakit geçirmeyi severdim ama artık her şeyi tek yapasım geliyor
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlarımla buluşunca sadece dertlerini dinliyorum yardım ediyorum kız arkadaşlarımla bu yüzden belki istemiyorumdur bilmiyorum ama sadece insanların kendi çıkarları doğrultusunda karşı tarafa yaklaştığını fark ettiğimden beridir kimseye güvenemiyorum çok fazla şey yaşadım bu yüzdendir belki
Kimseyle mesajlaşasım gelmiyor yalnız kalmak istiyorum sizce neden böyle oldum?
Cevapla