Çok caresızım yalnızım dertleşmek istiyorum?

2 senedır çalıştığım ıs yerınde bır çocukla sevgılı oldum. sevgılı olduğumuzu patron öğrenince benı işten çıkardı :( an ıtıbarı ile ıssızım.. o çocuğu çıkarmadı çünkü kendısı kaçak çalışıyor kımlıgı yok yabancı uyruklu ama ısyerınde olmazsa olmaz bırı çok çalışkan. ıslerıne fazlasıyla yarıyor dıye çıkarmadılar. sevdıgımden ayrıldıgımamı yanayım ıssız kaldıgımamı yanayım bılmıyorum ağlamaktan gözlerim sıstı çok caresızım 😢
Çok caresızım yalnızım dertleşmek istiyorum?
Cevapla