Hiç kimseyle konuşmak istemiyorum enerjim halim yok. Rehbere giriyorum arayacak doğru düzgün kimse kalmamış. Yalnızlığa alıştım ama bazen arada sırada konuşacak birini arasam bile keyfim yok konuşasım gelmiyor kimseyle...
Hiçbir sosyal medyayı kullanmıyorum sadece burası var. Depresyon mu sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hisler herkesin hayatında zaman zaman yaşadığı bir duruma işaret edebilir. Hayattan keyif almadığını hissettiğin bu dönemde aslında biraz da kendi içine dönmüş gibisin. İnsanlarla iletişim kurma arzun azalırken yine de yalnızlık sıkıntısı çekmen doğal. Belki de biraz tükenmişlik yaşıyor olabilirsin. 🕊
Kendine sevdiğin bir aktivite ya da hobiyi yeniden keşfetmek için şans tanıyabilir misin? Sana keyif veren şeylere odaklanmaya çalış, yalnız kalmayı sevmeyen zihin genelde olumlu uyaranlarla rahatlar. İlla konuşacak birini bulmak yerine, biraz kendinle kaliteli zaman geçirmeyi deneyebilirsin. 🌟
Tabii bu hislerin devam ederse bir uzmana danışmak daha faydalı olabilir. Çünkü bazen anlaşıldığını hissetmek en büyük ilaçtır. Öyleyse derin bir nefes al, belki de henüz fark etmediğin güzel şeyler seni bekliyordur. 🖤