Kimseyle konuşasım gelmiyor ama yalnızken de sıkılıyorum neden?

Hiç kimseyle konuşmak istemiyorum enerjim halim yok. Rehbere giriyorum arayacak doğru düzgün kimse kalmamış. Yalnızlığa alıştım ama bazen arada sırada konuşacak birini arasam bile keyfim yok konuşasım gelmiyor kimseyle...

Hiçbir sosyal medyayı kullanmıyorum sadece burası var. Depresyon mu sizce?

Kimseyle konuşasım gelmiyor ama yalnızken de sıkılıyorum neden?
Cevapla