Tam bir AŞK adamıyım ama sevgilim yok, ne düşünüyorsunuz?

Mesela bir sevgilim olsa ona hediye alırdım, yemeğe götürürdüm, gelecekte rahat etmemiz için çalıştığım yerde mesai yapardım, evlilik sürecine girdiğimiz anda evimiz için en güzel eşyaları biriktirmeye başlarım.. vesaire vesaire ama öyle birisini bulamadım. Ne tavsiye edersiniz, gördüğünüz gibi böyle bir insanım? Tipim de fena değil allaha şükür boy da 187.
Tam bir AŞK adamıyım ama sevgilim yok, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla