Eski sevgilim doğum günümü kutladı bende cevap verdim fakat mesaj atmak yerine cevabı beğendi ne yapmak istedi anlamadım?

Arkadaşlar ayrılalı 4 ay oldu ben hala deli gibi acı çekiyorum bir mesajın kafada neler kurdurduğunu herkes az çok bilir doğum günümde bana iyi ki tanımışım seni gibisinden bir doğum günü mesajı attı bende aynı uzunlukta mesaj attım kafamda acaba barışacak mıyız düşüncesi belirirken o sadece mesajımı beğendi bir rica ederim bile yazsaydı ben devamını getirirdim ama beğenince istenmiyor gibi hissettim bu acıya henüz yeni yeni alışmaya çalışırken tekrar hatırlattı kendini kendimi çok kötü hissediyorum neden böyle yapmış olabilir

Eski sevgilim doğum günümü kutladı bende cevap verdim fakat mesaj atmak yerine cevabı beğendi ne yapmak istedi anlamadım?
Cevapla