Eski sevgilimin doğum gününü mesaj atarak kutladım. O sadece mesajımı beğendi, bir şey yazmadı. Ne yapmalıyım?

Eski sevgilimle 2-3 hafta oldu ayrilali ben onu yanlış anladım diye ayrıldık sonrasında bunun arkadaşları bana yazmaya başladı bu da öğrendi arkadaşları yalan şeyler söylemiş ona geçen yüzleştik doğum gününden sonra anlattım ona her şeyi neyse ben onun doğum gününü tam 00.00 da mesaj atarak kutladım o ise sadece mesajımı beğendi bu sebepten dolayı mi bana böyle davrandı bilmiyorum siz olsanız hiç böyle yapar mıydınız bu durum karşısında

Eski sevgilimin doğum gününü mesaj atarak kutladım. O sadece mesajımı beğendi, bir şey yazmadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla