Sevgiliyle günlerce buluşamayıp sonra siz buluşmak istediğinizde size kızan sevgiliniz oldu mu? Sürekli böyle yaparak beni bunaltıyorsun beni sıkboğaz ediyorsun beni kendinden soğutuyorsun dedi, ne dedim ki alt tarafı buluşmak istedim günlerce bunu söylediğim için sıkıldığını söyledi sen hep benle buluşmak istiyorsun 7/24 senle ilgilenemem dedi 22 günden beri aynı şehirdeyiz yüzünü görümüyorum kim haklı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılSen tabiki sevgilinin o konuda hakkı yok çok yoğun değilse, maddi durumdan dolayı ve ya sağlık problemleri yaşıyorsa ayrı konu. Sevgilinin anlamı nedir daha bilen yok ne yani askerlik arkadaşı mı, kanka mı, başka niyette mi?
İnsanlar gerçekten anlam veremediğim canlılar eski aşklar yok gerçekten bu beni çok üzüyor Allah var ben kendimi hiç bozmadım. Annem babam neyse ben de oyum eski kafalı olmak kadar güzel bir şey yok. şu an sevgilim deseki dün buluştuk ama ben seni bugünde özledim dese bile işim olsa bile muhakkak müsait olduğumda görüşürdüm. Herkes aynı olamıyor maalesef herkesin büyütülüş ve karakter yapısı farklı inşallah sevgilin düzelir ve mutlu olursunuz.
08 Yorumla
Soran1 yılİstemiyorum soğudum artık yaaaa
Soran1 yılEvlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor telefonda seni seviyorum bitanem demekle olmaz kiii
Soran1 yılFabrikada çalışıyor tırlar geliyor yük indirip yük bindiriyor sonra onları bilgisayardan kaydını yapıyor vardiyadaki tüm sorumluluk da ona ait haftada 1 gün tatili var onu da bana ayırmıyor
- 1 yıl
Üzüldüm gerçekten inşallah düzelirsiniz kimsenin ayrılmasını istemem ama herkes de aynı olamıyor o yüzden başta bağlanmamak gerekiyor
Soran1 yılYok ben bağlı değilim zaten soğudum
- 1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun Allah herkese iyi bir eş mutlaka verir kafana takma
Soran1 yılAminn inşallah
- 1 yıl
Hayırlısı hersey için
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılHala aynı soruda aynı yerde takılıp kalmışsın neden şu kafadan hala çıkmıyorsun ya seni istemiyor işte sevmiyor düşünmüyor çektiriyor seninde zaafın olduğunu biliyor bunu da kullanıyor sana aklınca acı çektiriyor sende buna kanıyor yiyorsun kendine saygın varsa gururun varsa bırak gitsin sal artık seni istemeyeni düşünmeyeni düşünme artık bide şuna sevgili diyip durma sev falan değil o anla artık şunu ya kaç kere dicem
049 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🌸 tavsiyelerin için bitiricem zaten
Cevap sahibi1 yılEngellemişsin beni ayıp değil mi
Cevap sahibi1 yılBen sana naptım
Cevap sahibi1 yılSeni düşünüp sana yol göstermekten başka
Soran1 yılTeşekkür ederim 🌸
Cevap sahibi1 yılKimi düşünüp sevdiysek fotosu gitti
Soran1 yılAma sapıklık ettin biraz
Soran1 yılSevme beni ben sevşlcek bi insan değilim
Cevap sahibi1 yılTövbe tövbe düzgün konuş ne sapıklığı ya saçmalama benim karakterim değil böyle şeyler lütfen tartarak konuş sözlerine dikkat et bi lafınla beni ateşe atma hedef tahtası yapma rica ediyorum beni
Cevap sahibi1 yılBen sana asla ama asla kötü bir şey söylemedim de yapmadım da
Soran1 yılSeni düşünüyorum dedin yaa
Soran1 yılGel benle ol dedin yalan mııı
Cevap sahibi1 yılBak ss alıp burada yayınlarım konuştuklarımızı öyle bişey demedim iftira atma seni düşünüyorum dedim evet ama öncesi de var gece konuşmamıza istinaden bugün denk gelicez diye çok bekledim ve özledim dedim bu sapıklık mı gel benimle ol falan da demedim hiç yalan konuşma
Soran1 yılAma bunlar da tacize girer yani seni özledim ne demek?
Cevap sahibi1 yılYa sen kafayı mı yedin sende lavuğu taciz tecavüz psikolojik şiddet uyguluyorsun senin yaptığın ne ben sadece özledim dedim ne var bunda s... kmedim ya tövbe tövbe yaa delirttin beni
Soran1 yılTamam kapatalım konuyu hayırlı akşamlar
Cevap sahibi1 yılEngeli kaldırır mısın
Soran1 yılHyr napacaksın kiii
Cevap sahibi1 yılYa napabilirim Allah aşkına konuşuyorduk ne güzel bu yaptığın çocukça ama
Soran1 yılLütfen teşekkür ederim sağolun ,
Soran1 yılArkadaşlarınızla konuşun
Cevap sahibi1 yılBu ne resmiyet ne oldu sana böyle ya Havvanur yapma böyle şeyler Kütahya'lı
Soran1 yılUzatma yaaa yeterrr
Cevap sahibi1 yılYa ne uzatması Havvanur lütfen kaldırır mısın şu engeli
Soran1 yılHasbinallah git laaa anlamıyon muuu gittttttt deffffolllll yettteeeerrrrrr
Soran1 yılBak benim psikolojik rahatsızlığım var deli raporlarım var mehfederim seni
Soran1 yılBenden uzak dur
Soran1 yılBen şizofrenik haplar kullanıyorum
Cevap sahibi1 yılHani sen ilahiyat okumuştun aşçılık sertifikan vardı çok güzeldin namazında abdestindeydin noldu asıyorsun kesiyorsun şimdi
Soran1 yılDelidir ne yapsa yeridir derler
Soran1 yılSen her söylenene inanıyon mu
Soran1 yılBen okumadım lise mezunuyum
Soran1 yılYalan söyledim şimdi defol gittt
Soran1 yılDeli diye okutmadılar benizengelli şizofreni raporlarım olduğu için özel eğitim aldım tedavi görüyorum
Soran1 yılŞimdi defol git seni gözüm görmesin
Soran1 yıl3 harflileri dalarım başına bak
Soran1 yılSalarım başına
Cevap sahibi1 yılYalancısın sen kaba göre şekil alıyorsun cıva gibisin bi öylesin bi böyle hayırdır sen nesin o zaman çirkinsin
Soran1 yılAynen çirkinim ben bak deli raporlarım var diyorum uzak dur benden bir daha seni uyarmıcam
Cevap sahibi1 yılYallah cinler yallah kış kış cinler kış kış
Soran1 yılSen var ya çok büyük oynuyorsun cidden
Soran1 yılDalga geç sen
Cevap sahibi1 yılYa kahhar yallah cinler yallah sana inanmıyorum sen düzgün birisin beni kendinden uzaklaştırmaya çalışıyorsun farkındayım ama ben seninle konuşmak istiyorum engeli kaldırır mısın
Soran1 yılUzak dur benden bak dellenirsem eğer ve beni kızdırırsan içimi bir sıkıntı basıyor ve 3 harfliler beni anlayabiliyor o yüzden sana musallat olmasınlar
Soran1 yılDefol git hiç arkadaşın yok mu senin
Soran1 yılOnlarla konuş
Soran1 yılDefolll lannn defooooollllll
Soran1 yılSeni şikayet ederim bak ciddiyim
Soran1 yılŞizofrenik hastayım diyorum akıl sağlığımı yitirdim iyileştim ama hala tedavim devam ediyor ayda 1 kontrole gidiyorum neden anlamıyorsun defoooolllll
1 yılOlmaz, çünkü insan sevgilisiyle buluşmayı istemekten bunalmaz. Buluşmak istemek, özlemekten kaynaklanır; özlemek de sevgiden. Eğer sevgin ona fazla geliyorsa, belki de sizin farklı bir sevgi anlayışınız var. Ama kimseye hislerinden ödün verme, bu kadar net. Bir ilişki karşılıklı çaba ile yürür.
07 Yorumla
Soran1 yılEvet ben de öyle düşünüyorum sadece telefonda bitanem canım kuzum gülüm demekle de ilgi verilmiyor ki evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor sürekli çalışmayı bahane ediyor
- 1 yıl
Herkesin ilişki dinamiği farklıdır. Ama İnsan 5 dak. olsun görmek ister. Sevgi böyle bir şeydir
Soran1 yılKesinlikle ama o süreli bahane sürekli bahane arama ve mesaj konusunda sıkıntı yok zaten ama buluşmuyor benle 23 günden beri
- 1 yıl
Açıkça konuş. Asıl sebebi ne? Buna göre yol alırsın.
Soran1 yılMaddiyat ve çalışmak
- 1 yıl
5 dak sı bile mi yok?
Soran1 yılYokmuşşş
1 yılAyrılman gerekiyor gibi altında maddi sıkıntılar gizlediği geçerli bir sebebi yoksa haftada bir en azından kısa da olsa görülür aynı şehirde insan ve özelikle erkekler severse görmeden duramaz
05 Yorumla
Soran1 yılMaddiyat olmasa da olur tamam borcu var biliyorum ama evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor ben de özledim napayım
Soran1 yıl22 gün oldu
- 1 yıl
Yürüyerek gelip seni alıp parka götürebilir çoğu sevgili oturuyor o şekilde valla amaç görmek dışarıda çay içmek te öyle atla deve değil bence olmaz dediğim gibi görmeden duramaz seveb
Soran1 yılBursa'ya gitti bugün ona zamanı var benİ 2 dk yüzümü görmeye gelmez
Soran1 yılKahvedeki arkadaşlarıyla takılır
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Of ya, bu duruma canım sıkıldı! 😢 22 gündür aynı şehirdeyken hiç buluşamamak gerçekten üzücü. Tabii ki ilişki iki kişi arasında olduğu için dengeyi bulmak önemli ama buluşmak istemek gayet doğal bir şey. Sen, bu durumu sevgiyle çözmeye çalışıyorsun gibi görünüyor. Ona hislerini açıkça ve sakin bir şekilde anlatmayı dene. 💬 Belki de aranızdaki beklentileri bir konuşmanız lazım. Ama unutma, her iki taraf da ilişkiyi beslemek için çabalarsa aşk güçlenir! 💖
Sen bu durumda haklı hissediyorsun ama belki o da kendi alanında sıkışmıştır. Onu anlayıp aynı zamanda kendi duygularını da netleştirmen iyi olur. Bence 'ne istediğinizi net konuşun' dönemindesiniz. 🫶 Sence?10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
77
Cevap
47Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılMadem bunaltıyorsun o zaman hayatından çık en mantıklısı bu bence
01 Yorumla
Soran1 yılHaklısın 🥲
Bence ikiniz de haklısınız. Sen sevdiğinle vakit geçirmek istiyorsun, o da kendi alanına ihtiyaç duyuyor. 22 gün hiç görüşmemeniz zorlayıcı olabilir, ama o da bazen biraz yalnız kalmak isteyebilir. Bence ikinizin de sınırlarını anlayıp, biraz denge kurmanız lazım. Açıkça konuşarak birbirinizi daha iyi anlayabilirsiniz.
03 Yorumla
Soran1 yıl10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi
Soran1 yılAqzına sccam
ben 22 gun boyunca sevdigimin sehrine olucam bir kere buluşalım dedim diye bana bunlari soyliycek bak baaak agiza baaak agizina tukururum onu bak bu cocuk seni sevmiyo ya oyaliyo gercekten kesin baskasi var
212 Yorumla
Soran1 yılHerkes öyle diyor sürekli çalışmayı bahane ediyor
Soran1 yılFabrikada çalışıyor tırlar geliyor yük indirip yük bindiriyor sonra onları bilgisayardan kaydını yapıyor vardiyadaki tüm sorumluluk da ona ait haftada 1 gün tatili var pazar günü
Soran1 yılAma çalışma saat 8 saat gündüz gece ve paşa vardiyası var
Soran1 yılAyırmıyor 10 dk bile gelmiyor hemen trip yiyorum
Soran1 yılEvlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
Soran1 yılSürekli oyalama ne zmaan buluşcaz diyorum Nasip diyor
Soran1 yılİşte maalesef sen mesajları görsen çıldırırsın
Soran1 yıltamam pekii😂😂😂
Gizli Üye(25-29)1 yılAynı olayda karşı taraftım. Ölüm döşeğinde sayılı günü kalmış gibi buluşmak isteyip duruyordu, sonunda ilk kavgamızı o yüzden yapmıştık.
Ben bazen yalnız kalmak isterim. Peki seninkinin sebebi ne? Hoş sebebi ne olursa olsun, kendine biraz saygısı olan 1-2 kere sorar daha fazla üstelemez.
Sormayı kes. İlgisizse ayrıl.08 Yorumla
Soran1 yılSormuyorum artık zaten sürekli beraber olmak istiyorsun sürekli buluşam diyorsun beni kendinden soğutursun böyle dedi arabam sanayiden çıkmadı borçlarım var diyor ama bu bizim buluşmamaıza engel bir şey değil akşam arkadaşlarının yanına kahveye gidiyor, dün Bursa'ya araba parçası almaya gidiyor peki 15 dk'lık yürüme mesafesinde benim yanıma neden uğramıyor? Garip değil mi?
Cevap sahibi1 yılDediğim gibi ilgisizse ayrıl. Önceliği olduğun birini istiyorsan git öyle birini bul.
Soran1 yılTamam
Soran1 yıl10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi ayın 1 ine kadar mühlet verdim düzelmezse hayatımda böyle birinin yeri yokk
Cevap sahibi1 yılSen bilirsin. Bu kırmızı çizginse, ikinci bir şans verme derim çünkü yine seni ilk fırsatta ikinci plana atacak. Bu saygısızlığa bir kere tamam dedin bile çünkü.
Soran1 yılTeşekkürler tavsiyen için 10 gün bana koymaz zaten iyice soğudum👍
Cevap sahibi1 yılPeki her şey gönlünce olsun canım.
Soran1 yılTeşekkür ederim
1 yılNe kadar aptalca ve canım tabir kullanmis bu tek taraflı bı ilişki sanırım pek ileriye dönük değil bence ondan uzaklasman ve bitirmen senin için daha sağlıklı olur zaten bı insan sevdiğini görmek sürekli onlar güzel vakit geçirmek ister
149 Yorumla
Soran1 yılAynen öyleee ben net bitiriyorum artık bana yük oldu yüzünü 23 günden beri görmüyorum evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor telefonda mesajlaşmada sıkıntı yok ama sadece sevilmek bu değil sözler değil vaatler önemli
- 1 yıl
Ayn seni seviyorum denir onemli olan o duyduguyu hissettirebilmek
Soran1 yılSabah 8'de gece vardiyasından çıktı daha bana Günaydın yeni yazıyor o da sadece "Günaydın"yazmış şimdi de arıyor açmadım telefonu defolsun gitsin kalbime bana zarar yeter yanii ben de bi kızım ilgiye, sevgiye muhtacım sadece telefonda bitanem canım kuzum gülüm demekle ilgi mi veriliyormuş?
- 1 yıl
Bu vakte kadar durman hata olmuş hayır tabiki de ilgi sadece canım bebegim aşkım demekle olunmuyor. Zaten önemli olan laf değil icraat hissettirebilmek önemseyen insan düşünür napti gün içerisinde nasıl acaba rahat mi mutlu mu cani sıkkın çalışsa bile mutlaka elbek bı boslugu olur bı mesaj atıyım ya da ariyim der senin adına üzüldüm sevgi haketmeyen insana sevgi gostermissin böyle yapman senin için daha sağlıklı olur
Soran1 yılArmada ve sormada mesaj atmada sıkıntı yok ama buluşmaya gelince neden yanıma gelmiyor onu anlamış değilim
Soran1 yılSanki var ama yok gibi sanal ortam sürekli bizim ilişki halbuki benim mahallemin üst Mahallesi'nde evleri bu kadar zor olamaz gelmek
- 1 yıl
Bu konuyu onunla konuştun mu
Soran1 yılKaç kere dedim sen benle sürekli buluşmak istiyorsun diyor eee sevgilimsin tabiiki de buluşmak isticem 23 gün oldu yüzünü görmüyorum
Soran1 yılDaha beni böyle darlama bunaltma dedi seven insan böyle mi davranır
- 1 yıl
Hayır tabikide ne zamandır birliktesiniz
Soran1 yıl1.5 ay oldu daha
- 1 yıl
Özür dilerim ama bunu hak etmiyor sun tek tarafla bu şekilde olmaz bence ayrılman senin için daha sağlıklı olur en azından bu konu canını sıkmaz
Soran1 yılKesinlikle ama nasıl ayrılıcam bana takıntı olmaz dimi
Soran1 yılDirek bırakırsam?
- 1 yıl
Direk ayrılalım yazma zaten
- 1 yıl
Bı sez bı izle bakalım yazdiginda yazmassan aradığında acmassan nasıl bı cevap vericek
Soran1 yılİşte onu dedim😂az soğuk yapem alıştıra alıştıra yazem
Soran1 yılGeçen bunu denedim aslında öğlen saatlerinde 3'te günün ilk mesajlarını attı ve ben de kısa cevaplar verdim aramalarını açmadım sonra üsteledi 3 kere aradı açmadım 5 kere mesaj attı dönmedim neden böyle yapıyon ben sana böyle yapmıyorum dedi trip attı az küser gibi oldu sonra gönlünü aldım düzeldi
Soran1 yılBen en iyisi armalar ve mesajlar değil de biraz soğuk davranayım böyle daha iyi olacak karar verdim çünkü bunla bir gelecek kurarsan eğer kesinlikle boşanırız
- 1 yıl
Biraz empati yapsa keşke ama yani karşındaki kişi kaç yaşında bilmiyorum ama bu. Böyle gitmez burada senin fikrin önemli ne düşünüyorsun aklındaki ne? Bu konu hakkinda
Soran1 yılSevgilim 24 yaşında ben 22 yaşındayım bir kız olarak ilgiyi hak ediyorum ilgi sadece sözlerle olmaz bazen whatsaptan buket gül emojisi atıyorum ama anlamıyor geçiştiriyor beni
- 1 yıl
Bitirmen en sağlıklısı olur ama hemende bitirme
Soran1 yılNasıl yapayım dediğim gibi soğuk yapayım o zaten az buçuk anlar
Soran1 yılHemen neden bitirmeyeyim kii takıntı olmasından korkarım ben öyle sevmem
- 1 yıl
Bende az buçuk soğuk yap bakalim hani yakınsınız ya birden bitirme belki bir şey yapabilir o yüzden
Soran1 yılNe gibi öldürür mü beni
- 1 yıl
Blm belki tehtit edebilir sonuçta haberlere baksana millet neler yapıyor o biraz da ruh halina bağlı
Soran1 yılSağol yaa canım tehlikede yani şu an
- 1 yıl
Tehlikede demedim sonuçta karşındaki insanı bilemezsin her ihtimali düşünmek var sevgilisinden ayriliyor gidip dövüyor darp ediyor yazık insanlara
Soran1 yılÖldürmesin de canımı sokaktan bulmadım
Soran1 yılAnnesi ablası kuran kursu hocası ama oğlan biraz değişik en kötü aileye bildiririm durumu
- 1 yıl
Yani
Soran1 yılYani 1.5 aylık ilişkide de darp edeni ilk defa duyuyorum
- 1 yıl
Ama hani bitirmen en sağlıklısı olur senin icin bı erkek olarak kimseyede haketmedi değeri gösterme
Soran1 yılSanki 5 yıllık sevgiliyiz şurda Max 2 ay olcak ödürcek mi beni hemen
Soran1 yılTabbiki benim için böyle daha iyi olur
- 1 yıl
Ya neler oluyor neler gormuyormusun ufak tartışmada ailesini katlediyor sevgilisini kesiyor insnalar iyicene vahsilesti
Soran1 yılOhaaaa felaket tellalısın sen yaa git moralimi bozma benim😂 şimdi beni öldürdün resmen bence öyle yapacak bir insan değil takıntı olsa bile zarar vermez diye düşünüyorum
- 1 yıl
Bence çok abarttik ya boş ver çak engeli gitsin 😂😂
Soran1 yılSen abarttın😁sanki adam hapishane kaçakçısı haaa😂😂
- 1 yıl
Neyse konuş bitir en sağlıklisi uzatmanın anlamı yok
Soran1 yılBeni korkuttun ama n'olacak şimdi😂
- 1 yıl
Korkma o kadar 😂
Soran1 yılO kadar söyle söyle sonra korkma de oluyo mu öyle millet 20-30 yıllık evliliğini bitiriyor benimki 1.5 ay oldu hemen öldürmeye kalktı oluyo mu öyle😂😂😂
- 1 yıl
Özür dilerim kusura bakma insan oğlu işte insanin aklina her şey geliyo😇
Soran1 yılKötüyü çağırmayalım lütfennnn😊😊
- 1 yıl
Peki biraz yardımcı olabildiysem sorun yok yardımcı olurum
Soran1 yılTeşekkür ederim 😊
- 1 yıl
Rica ederim iyi günler
Eğer onu seviyorsan böyle bir durumda sakinliğini koru ve kendini ağırdan al o seni sevmiyor ona tüm istediğini vermişsin seni elde etmiş o yüzden ne olursa olsun kendi öz saygınlığını koruman ve sakinleşmen lazım
03 Yorumla
Soran1 yılSeviyorum diyor ayrılsak nolur diyorum gidenin arkasından cenaze namazı kılarım dedi
Soran1 yıltamam
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılİlgi herkesin hoşuna gider ve insan tabi ki sevdiğinin yanında olmak ister
Eğer karşı taraf bu ilgiyi göstermek istemiyorsa saygı duyup ayrılmak ilgisini sana verebilecek biriyle olmak daha mutlu edebilir insanı
01 Yorumla
Soran1 yılÖyle tabii
burada haklılık aramaktan çok, birbirinizi anlamaya çalışmanız daha yapıcı olacaktır. Eğer bu durum sürekli bir çatışmaya dönüşüyorsa, ilişkinizdeki beklentileri yeniden değerlendirmeniz gerekebilir.
01 Yorumla
Soran1 yılEvet çatışıyoruz benle ilgilenmiyorsun diyorum böyle yapma beni kendinden soğutursun dedi ne alakaysa? Artık çok sıkıldım bu akşam uyuma da konuşalım şu durumu dedim ama ben haklıyım yani evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor 23 gün oldu yirmiii üççç
Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Direkt ayrılık sebebi... Çünkü beni görmek isteyen insanlar benim hoşuma gidiyor ölüyor olsam bile ısrarı beni rahatsız etmiyor. Bende görüşmek istiyorum çünkü.
Seni manipüle etmeye çalışıyor ne zamandan beri özlemek bunaltmak oldu?
15 Yorumla
Soran1 yılİşte canım oldu mu bir insan seni görmek istiyorum diyorum durumlar böyle diyor ne durumu varsa tamam borcu var ama içeceğimiz şurada 2 tane çay yani daha ne
Soran1 yılBence de içmesek de olur yani ben sadece görmek istiyorum evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde zor bir şey değil bir parkta bankta da oturururz
Soran1 yılAyrılıcammm
1 yıl22 gündür seni görmek istemeyip senle iletişimde kalması çok ilginç. Bence senin yüzünü bile görmek istemiyor. Hatta bunalttığını iddia etmiş bi de, senden soğumuş demek ki.
04 Yorumla
Soran1 yılArtık yaklaşık 1 ay olucak ve bana dediği tek şey bence kısa bir süre herkese sorsak herkes kısa der dedi
- 1 yıl
Seni manipüle ediyor, eğer bi derdi sıkıntısı psikolojik bi sorunu yoksa hoşlanmıyordur senden
Soran1 yılMaddi sıkıntısı var
- 1 yıl
Ya demek ki adamın parası kendisine bile yetmiyor 😃 sana bişi ısmarlicak durumda değildir ne bilim böyle bişidir
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Aramayı bir şeyler yapmayı teklif etmeyi kes kendin ya da çevrenle çık story at gün içinde ne yaptığını ordan görsün umursamaz davranıyorsa hala bırak
01 Yorumla
Soran1 yılTMmm
1 yılBen kardeşim dediğim kişilere işim varken zaman ayırıp konuşuyorum sevgiliye bu tepki 🤔 seni bilemiyorum çok aşırı boğucu oluyormusun vs ama bu tepkisi normal değil
037 Yorumla
Soran1 yılSürekli çalışmayı bahane ediyor
Soran1 yılEvlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
Soran1 yıl24 günden beri yüzünü görmüyorum tabiiki de buluşmak isticem bunaltmak mi bu 2 haftadan beri söyülüyorum hangi kız dayanır buna?
- 1 yıl
20-25 kilometre mesafe gidip yarım saat bir saat konuşma takılma için dost kardeş dediğim kişilerle zaman geçiriyorum ve meslek bakkal hocam şansın varken başkasına şans ver ve bırak derim sonu başından belli durumun
Soran1 yılBaşkası diye bir şey yok ki 23 yaşındayım benim hayatımda peşimden ilk koşan erkek oydu
- 1 yıl
Dostum 13 yaşımda aşık oldum 18 sonlarına doğru evlilik için ciddi düşünürken hataları yüzünden bitirmek zorunda kaldım bazen olmuyor işte çocukluk ve gençlik zamanı gönlünde olan kişi bile olsa
Soran1 yılŞimdi evli değil misiniz?
- 1 yıl
Dünya da sadece o yok garantiye almış seni ve umursamıyor sen bir eşya değilsin duyguna karşılık veren birini bul
- 1 yıl
Değilim uzak olsun şantajcı ve istediğini elde etmek için çirkef olabilecek yüzünü gördüm onun
Soran1 yılAma işte o diyor ki ben sana değer veriyorum zaten diyor
Soran1 yılBen ayrılsam nolur dedim cenaze namazı kılarım dedi
Soran1 yılGidenin ardından diz çökmem çünkü cenaze namazında secde yoktur dedi
- 1 yıl
Ne yani seni tehdit mi ediyor?
Soran1 yılHyr ya ne alaka gideceksen kapı orada dedi
- 1 yıl
İyi işte dostum daha ne? Bağlanmış haldesin anlaşılan ona fakat ömrünü böyle harcamak istiyormusun gerçekten? Seneler sonrasını görmek için kahin olmaya gerek yok çok sevdim evlendim ama şimdi mutsuzum diye soru acmana gerek kalmadan kurtul gitsin
Soran1 yılHaklısınız🥲
- 1 yıl
Umarım doğrusunu yaparsın dostum iyi ve sevebilecek bir kalp çıksın karşına
Soran1 yılTeşekkür ederim 🌸
- 1 yıl
Rica ederim kalbinin değil aklının da sesini dinle onu sevdiğini söylüyor kalbin ama seni önemseyen istersen git kapı orada demez önemsemek bu değil dostum iyi günler 🌸
Soran1 yılTeşekkür ederim sağolun😊🌸
- 1 yıl
Rica ederim hayatın iyi ve güzel geçsin doğru kişilerle 🙂 biraz olsa dahi payım varsa ne mutlu 🥰
Soran1 yılAllah razı olsun ✨
- 1 yıl
Dürüst olmak gerekirse inanç konuşun da karışık düşüncelerim var dini inanç yok ama teşekkürler senden de kardeşim gören ve benzer durumu yaşayan kişiler biraz olsa gözünü açıp bu tür zararlı bir ilişkiyi bitirecektir sayen de
Not geçim istiyorum inancım yok diye bir kızın canını yakmadım kandırmadım vs iyi olmak bu olmak değil neyse ne yeri ne zamanı 😄 kısaca teşekkür ederim sorun sayesin de yazılarımızı görüp bazı şeyleri anlicak olanlar için toksik ilişki bitirilmesi gereken bir ilişkidir iyi günler
Soran1 yılNeden yok ki inancın?
- 1 yıl
Konuşulacak yer değil kardeşim boş ver beni sen 🙂
Soran1 yılBen yanlış yapıyorum ama sen daha çok yanlış yapıyorsun inançsız insan yoktur bi deney vardır bilir misin inançsızları bi uçağa koymuşlar sonra uçak düşüyor demişler herkes imana gelmiş bildikleri tüm duayı okumuşlar diye😁😄
- 1 yıl
şahsen yalan olduğunu düşünüyorum kulaktan dolma bir deney bence yanlışlara gelirsek herkesin doğrusu kendine hocam :) fakat umarım malum şahıstan kurtulup daha mutlu bir hayat yaşarsın iyi günler olsun efem
Soran1 yılYalan mı her şeyin bi yaratıcısı vardır? Bu evrendeki dengeyi sağlayan bir ilah var
- 1 yıl
ben uçak deneyine yalan diyorum dini inancım yok lakin bir yaratıcı illa var ama dinler vs bunlara inanç olarak inanmıyorum inanan kişilere ne birisi laf edebilir ne kötü söz aynı şekil de inancı olmayana da laf edilemez dostum :) kişiye göre içinde yaşamalı insan inancını
Soran1 yılBence yanlış yoldasın fikirlerini değiştir bir yaratıcı var, tek din de islamdır tek önder de Hz Muhammed'tir buna inan ve bu doğru yolda ilerle ki Allah sana hidayet etsin
- 1 yıl
Evet anlıyorum beni düşünüyorsun ama benim düşüncem bu teşekkürler
Soran1 yılYanlış düşüncee? Ben yanlışım sen daha yanlış😅😂
- 1 yıl
En azından sen dönme şansına sahipsin :)
Soran1 yılSahibim ama din değiştirmem a Allah korusun
- 1 yıl
Kimse bunu istemiyor ve bunu isteyen sevdiğin kişi bile olsa kendinden ödün verme seni umursamayan birinden kurtuldun dünya görüşün dini görüşün ve diğer şeyler buna saygı duyup seni sevecek birisiyle olman dileğiyle dostum iyi geceler
Soran1 yılNeyse iyi günler dilerim
- 1 yıl
🌸
Ayrilmak icin neyi bekliyorsun ki insan sevdiğinin yüzünü görmeden yapamaz seninkinin tamamen aynısı olan arkadaşımın sevgilisi vardı o da buluşmak istemiyordu arkadaşım söyleyince bunalıyordu en sonunda hiç konuşmamaya başlaıdlar sonra da ayrıldılar
09 Yorumla
Soran1 yılValla en iyisi zaten bu kadar da olmaz 23 gün oldu yüzünü görmüyorum başka kız olsa 2 gün beklemez
Soran1 yılTmmm
Soran1 yılKonuşucam son radde boşanmak😂😂😂😂😂😂
Soran1 yılHyr tabiikide lafın gelişi öyle dedim
Soran1 yılHhcyhbhjjkkmk
1 yılAnladığım kadarıyla konuşma tavsiyem pek işe yaramamış. En iyisi böyle yapamıyorum diyin başkasını bulursunuz illaki. Bu sizin için daha iyi olacak gibi
012 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle ben de öyle düşünüyorum ben çok haklıyım ama sürekli beni darlıyon sıkboğaz ediyorsun kendinden soğutuyorsun buluşmak isteyince diyor insan sevdiğini 22 günden beri görmek istemez mii ya evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde bi de?
- 1 yıl
Ya varsa şu kadar seven kız kaldımı diyecem. Her koşulu bir kenara bırakıp sadece o olduğun için seviyorsun ya helal olsun sana
Soran1 yılArttırıyorum: Ben üni mezuyum o fabrika işçisi 😅😊
- 1 yıl
Şöyle sevenimiz olmadıki dünyaları önüne serelim
Soran1 yılDaha diyor hava yağmurlu bu çocuk yanına gelirse üşür hasta olur demiyorsun diyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
- 1 yıl
burada prenses hanginiz :)
Soran1 yılPrenses erkek oluyor ben seni arabamla alayım mı dedim al evi biliyorsun zaten yazmış sinir krizi geçirdim😂😂😂😂😂😅
- 1 yıl
Duyduklarıma inanamıyorum devir değişti galiba
Soran1 yılAyrılıcaktım tam şikayetlerimi hep dile getirdim o da tamam dedi ben anlıycam anlıcağımı dedi tam ayrılıyorum ki konu birden değişti güle güle öldük gene ayrılamadık 10 gün mühlet ver her şeyi düzelticem dedi düzeltti düzeltti düzeltemedi herkes işine baksınn
- 1 yıl
Anladığım kadarıyla espritüel biri ve çabuk kanına giriyor onun dışında sorumsuz ya da pek umursamayan biri mühleti doldu mu peki
Soran1 yılHayır aslında hep ben konuşuyorum onun ağzından kelimeleri çatalla alıyorum 😂😂😂
- 1 yıl
Çok ilginç ilişki uzmanı değilim ben ama yerinizde olsam kendisine bulunduğumuz ilişkiden memnun olmadığımı belirtip isterse düzeltmesini istemezsede ayrılmamız gerektiğini söylerdim. Yine de size kalmış
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılSalla gitsin şunu ya garip garip hareketler yaptırtma.
11 Yorumla
Soran1 yılPekiii
Seni sevmiyor çok net. Seven o kadar yanındayken görmeden duramaz uzak mesafe ilişkilerinde bile insanlar ayda bir görüşüyor.
13 Yorumla
Soran1 yılBiz de 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde ayda 1 görüşüyoruz
Soran1 yılHatta bana diyor ki benim arkadaşım sevgilisiyle 3 ayda bir kez görüşüyoruz diye örnek veriyor 😁😁😁😁
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Haklısın bu durumda. İnsan nasıl sevdiğini görmek istemez. Bunaltmak bir şeyi sürekli yaparsan olur
03 Yorumla
Soran1 yılEvet sürekli buluşalım diyorum ona ama bi zahmet yani 25 günden beri buluşmuyor benle başka kız olsa tekmeyi koyardı şimdiye
Soran1 yılDedim zaten gidene kapı açık ben cenaze namazında diz çökülmez dedi
1 yılÇıkarları ve amaçları doğrultusunda seni kullanmak için hayatında tutuyor gibi görünüyor. Sevgi beklentisinde değil
05 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle öyle, daha ben diyorum böyle böyle diye yarın seni arabamla alayım dedim "al evi biliyorsun zaten" yazmış çıldıracağğğmmm haaa😑😂😂😂😂
- 1 yıl
Seninkinin adı aşk değil biliyorsun dimi böyle aşk olmaz. Senin hissettiğin şey sonuna kadar takıntı, seni sürekli ötelemesi tamamen ona fokuslanmana zamanla da saplantı haline getirmeye sebebiyet vermiş
Soran1 yılBiliyorum evet😑😔
- 1 yıl
Öyle gibi hayatım
Soran1 yıl10 gün süre verdim herşeyi düzelticem dedi düzeltti düzeltti düzeltemedi herkes işine baksın
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Olmaz öyle sevgili Saygısızlık yapmış olur Onun yerine canım müsait olunca buluşalım olur mu diye kırmadan söylenir Seven zaten bunaltiyor sun demez
01 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle daha ben diyorum böyle böyle diye yarın seni arabamla alayım dedim al evi biliyorsun zaten yazmış çıldıracağğğmmm haaa😑😂😂😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 1 yılYani bunu hep yazıyorum yine yazacağım. Seven erkek görmek ister. İstemiyorsa ve sen isteyince sorun ediyorsa sevmiyordur
04 Yorumla
Soran1 yılEvet kesinlikle
Soran1 yılSürekli işini bahane ediyor sen benim durumları bilmiyorsun diyor ben sanki senle buluşmak istemiyormuşum gibi davranıyosun diyor
- 1 yıl
Klasik erkek manipülasyonu ya :(
Soran1 yılKesinlikle
- Aşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı.
1 yılAbla bu soruyu geçen de sormuştun aynı şehirde 22 gün mantıklı değil başkasını bulmuştur. Seni sevmiyor
08 Yorumla
Soran1 yılAhhsshahasshsh
- 1 yıl
Hatırladın mi jsjs
Soran1 yılEvettttt aynı anda sordum ama burdan da yazanlar varrrr
- 1 yıl
Ahah ayrılmaya emin değilsin galiba
Soran1 yılSevdiğim için daha çok yükleninn bana da ayrılemmm😅😅😅😅
- 1 yıl
Bence senin sadakatin sevgin o kişi olduğu için değil, başkası olsa ona da sevgiyle yaklasabilirsin. Ve az adam olan buna karşılık verir zaten , bu sorudaki türünü elini sallasan bulursun zaten. Bırak o üzülsün dicem de onun o kadar umrunda değilsin gibi görünüyor:(
- 1 yıl
En azından sen daha çok acı cekmezsin
Soran1 yılTeşekkür ederim benim istediğim sadece ilgi ve alaka Allah korkusu ve merhamet benim ne parada ne pulda gözüm var tip de bir yere kadar ben sadece bunları istedim ama maalesef onu da yapamayanlar var
Bitir, sıkılmış yürümez sen bitirmezsen o bitircek hayatında başkası var belli zamanı sana kalmamış
05 Yorumla
Soran1 yılAlıştıra alıştıra bitirmek istiyorum pat diye değil
Soran1 yılHemen mi pat diye söyliyem
Soran1 yılTmmm
Aşk İlişkileri konusunda 595 cevap paylaştı. Puh yazıklar olsun ona. Ne güzel seninle buluşmak isteyen kızı bulmussun hala daha şikayet ediyor.
07 Yorumla
Soran1 yılAynen canım çünkü her şeyi bahane ediyor artık net kararım ayrılıyorum 23 günden beri yüzünü görmüyorum çok bile dayandığımı düşünüyorum
Soran1 yılSabah 8'de gece vardiyasından çıktı daha bana Günaydın yeni yazıyor o da sadece "Günaydın"yazmış şimdi de arıyor açmadım telefonu defolsun gitsin kalbime bana zarar yeter yanii ben de bi kızım ilgiye, sevgiye muhtacım sadece telefonda bitanem canım kuzum gülüm demekle ilgi mi veriliyormuş?
Soran1 yılBana kesinliklee şimdi de yemeğini ye de beni arar mısın diyor 😂
Soran1 yılArarım da soğuk soğukk
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Bunalıyorsa ferahlatanlara gitsin çıkarkende kapıyı kapatsın
11 Yorumla
Soran1 yılBen gibi kızı zor bulur
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılBulusma teklifini kadın yapmamalı kaç kere dicez
132 Yorumla
Soran1 yılEvet ama ondan da hamle yok ki ne diyeyim ben diyorum kaç kere dedim beni darlama bunaltma dedi seven insan bunu diyemezzz diyemezzzz
- 1 yıl
O zaman sen de değinen bacım istemeyen erkoya hiçbir şey yaptıramaz sal gitsin
- 1 yıl
Demeyecen**
Soran1 yıl22 gün olcak buluşmayalı evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
- 1 yıl
İletişimde misiniz peki
Soran1 yılEvet sürekli arar sorar mesaj atar öyle sıkıntı yok da ama işte buluşmak istemiyor nedense
- 1 yıl
Bir sıkıntısı vardır o zaman belkim tanıdıklarını cekiniyordur😂
Soran1 yılAynen başka kızlardan çekiniyor galiba
- 1 yıl
Yani 22 gün çok zor ihtimal, akşam iş çıkışı vs bile 5dk olsun gelinir
Soran1 yılO zaman da diyor ki sen gece dışarı çıkmıyorsun ki ben nasıl gelem?
- 1 yıl
Gece ne alaka akşam 7-8 gece mi
Soran1 yılDeğil ama gelmiyor uyuyor sürekli
Soran1 yılYa da arkadaşlarıyla kahveye gidiyor okey oynamaya
- 1 yıl
Yoruluyor illaki de ne biliyim insan zaman ayırır ya hiç mi özlemedin be adam
- 1 yıl
Al işte oyuna vakti var adamın şutla bacım bunu
Soran1 yılArkadaşlarım gönül koyuyor diyor
- 1 yıl
Neye gönül koyuyor
Soran1 yılArkadaşları kahveye çağırdığında gitmediğim zamanlar Gönül koyuyolar diyor
- 1 yıl
Ee senin gönlün nolacak bacım bence sen buna sabah günaydın yazarsa cevap ver akşam iyi geceler yazarsa cevap ver başka da hiçbir şey yazma ararsa açma aklı başına gelir. Her yazdığında seni buluyorsa ecik merak etsin
Soran1 yılAynen buluyor ama ben artık istemiyorum bana takıntı olmasın lütfen
Soran1 yılAnnesini ablasını ondan daha önce tanıyordum şikayet ederim
- 1 yıl
Evet öyle de olur aman boş ver istemiyorsan hiç uğraşma şutla gitsin sana herif mi yok şunun verdiği ilgiyle kuş bile yaşamaz
Soran1 yılHahaha aynen bacım doğru diyon
Soran1 yılİlk zamanlar çok ilgiliydi şimdi hiç yok
- 1 yıl
Hahshsa
- 1 yıl
İlk zaman ne zaman ne kadar süre oldu ki
Soran1 yıl1.5 ay
Soran1 yıl2 Aralık 2024 te başladı
- 1 yıl
Daha şimdiden böyleyse bundan hiçbir halt olmaz
Soran1 yılYol yakınken geri dönmek en mantıklısı ben gibi kızı zor bulur
- 1 yıl
Aynen öyle avcunu yalasın
Soran1 yılAynnn
Gizli Üye(18-24)1 yılüzülerek söylüyorum ki seni gerçekten sevmiyor aynı şeyi yaşamış biri olarak daha fazla üzülmemek için ilişkini bitir derim diğer türlü insan kendisine olan saygısını bitiriyor ve lütfen sakın üzme kendini buluşmak istemiyor mu kendi bilir bir daha sakın teklifte bulunma sonra cepte oluyorsun
12 Yorumla
Soran1 yılBir daha buluşmak istemiyorum zaten
Soran1 yıl22 günden beri yüzünü görmüyorum aramada ve mesajlaşmada sıkıntı yok zaten ama sürekli çalışmayı bahane ediyor sebeplerim var diyor
22 gün mü
2 günde 1 en kötü
Haftada 1 buluşulmalı
Ayrıl bi bk olmaz ondan11 Yorumla
Soran1 yılArama ve mesajlaşmada sıkıntı yok zaten ama sürekli çalışmayı bahane ediyor sebeplerim var diyor bilmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılSende hala ona sevgili mi diyorsun büyük başarı valla öyleyse
132 Yorumla
Soran1 yılSabır taşıyım ben
- 1 yıl
Valla helal olsun o zaman ne diyelim bence bu kadar sabırlı olma bu dert insana gereksiz yük kolay değil bunca yük ile yaşamak
Soran1 yılMaalesef değil
Soran1 yılBi dee trip atıyor
- 1 yıl
Okudum okudum onun galiba biraz daha büyümesi gerekiyor bu ilişkiyi kaldırabilmesi için
Soran1 yılDaha 10 gün sonra görüşelim diyor evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde bi insana yanıma gelir bugün Bursa'ya gidecek beni görmeye 5 dk uğramıyor
Soran1 yılSadece bitanem canım kuzum gülüm demekle de ilgi verilmiyor ki
- 1 yıl
15 dakika mesafede oturuyorsunuz ve 22 gündür buluşmuyor harbi enteresan istemese bile mahallede denk gelir insan ya bakkala filan giderken kafanı karıştırmak istemem ama bu ya biraz yumuşak ya da başkası var
Soran1 yılYumuşak derken?
- 1 yıl
Nonoş yani
Soran1 yılYoo pehlivan gibi çocuk taştan su çıkarır valla
Soran1 yılSadece çok çalışıyor sabah 6 akşam 6 çalışıyor bu hafta da gece vardiyasına gidiyor ama bahane değil bence bir tek çalışan o değil kiii
- 1 yıl
Ama senden kaçıyor orası tuhaf işte
- 1 yıl
Bende öyle sabah 7 akşam 7 çalışıyorum değer verdiğim biri için emin ol işten çıkar 1 saat trafik çeker gider yine onu görürüm
Soran1 yıl1 saat trafik çekmesine gerek yok 15 dk yürüse yeter
Soran1 yılEvet ben bunu sürekli dile getirince de sen beni anlamıyorsun sen beni sık boğaz ediyosun darlıyorsun diyor tabiiki darlıcem 22 günden beri yüzünü görmüyorum
- 1 yıl
ben başka bir şeye vurgu yapmıştım da neyse
Soran1 yılNeye?
- 1 yıl
Seninde başka arkadaşın mı yok git onlarla aktivite yap
Soran1 yılYapıyorum ama sevgilimle de yapmak istedim ne var bunda
- 1 yıl
Bana niye kızıyorsun ya sanki buluşmayan benim
Soran1 yılÖyle yani
Soran1 yılÇook sabır taşı oldum artık
- 1 yıl
Seninki sabır taşı değil biraz enayilik olmuş artık sanki nikahlı eşin çekmek zorunda mısın
Soran1 yılHayır ama beni anlamıyorsun diyor
Soran1 yılSana mesajları atsam kafayı yersin
- 1 yıl
Bu soru da mı senin
- 1 yıl
At bakıyım ne yazmış mesajlarda
Soran1 yılEvet😂😂😂
Soran1 yılBekle Atem
- 1 yıl
Tamam 😂😂
1 yılİlgisiz ve buluşmaktan sıkılan sevgili olmaz, direkt ayrılık.
02 Yorumla
Soran1 yılİlgi sadece telefonda bitanem canım kuzum gülüm demekle de verilmiyor ki
Soran1 yılBen buluşmak istiyorum dediğime pişman oluyorum suçu ban atıyor ben sanki keydfimden buluşmuyom dimi diyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılGit ötede bunal o zaman deyip engel basılır
010 Yorumla- 1 yıl
Abi fotoğraflardan tanıdım. Az once sevgilin bi gonderiye yorum yapmış ve karsi taraftaki adam ona hakaret etmiş. Döv o adamı bi sn bekle bulayım yorumu
- 1 yıl
Böyle bişey normal mi? ↗
Yengenin yardıma ihtiyacı var mı bilemedim ama yine de sen bilirsin - 1 yıl
Bu paylaştığın soru ne alaka ben buna bir şey demedim
- 1 yıl
Kendisi eşim olur o kah#e evladı da anca küfürlere sığınır kuru gürültüden İbaret ve soru hakkında konusucsk olursak buluşmak yerine bunu diyorsa amacı pekte ciddi gibi görünmüyor ablacım
- 1 yıl
Ya kötü bi niyetle demedim ben fotodan görünce aynı olduğunu, söyledim size sadece
- 1 yıl
Teşekkür ederim söylediğin için hesabının adını hatirliyordan yazabilir misin
- 1 yıl
"Amanman21" hesabin adi bu
- 1 yıl
Tekrardan çok teşekkür ederim
Soran1 yılBeni çok kırıyor böyle😔
- 1 yıl
Rica ederim
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. İnsan sevdiğini özler o haksız gün 24 saat sana günlerce 1 saat bile ayırmayandan olmaz
09 Yorumla
Soran1 yılArama ve mesaj konusunda sıkıntı yok zaten ama sürekli çalışmayı bahane ediyor sebeplerim var diyor bana 10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi
Soran1 yılHayır konuşmuyoruz sadece gün boyu durum güncellemesi ve 3-4 kere sesli arama
- 1 yıl
Hmm bilmiyorum ya şimdi çocuk durumu düzeltmeye çalışiyor mevzuyu da bir yabancı olarak değerlendirebilecek kadar bilmiyorum tanımıyorum da sizleri ama dediğim gibi bir 10 15 gün bekle tekrar konuş çocukla ama şunu da unutma insan sevdiğini görmek ister sen nasıl istiyorsan o da ister erkekler kadınlara göre daha görsel insanlar ama brni bunaltıyorsun sıkılıyorum lafları da seven erkek lafları değil bunu bil ve fişfiklemek istemem ama seninle bir yerlerde görünmek konusunda bir sıkıntısi olabilir mi baska biri falan insanın şu devirde aklına her şey geliyor
Soran1 yılBenim de aklıma gelmiyor değil ama 10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi
Soran1 yılBen buluşalım deyince sen beni anlamıyorsun ben senden anlayış bekliyorum diyor hemen suçu benim üzerime atıyor
- 1 yıl
Bana kalırsa bir halt olmaz bundan da sen çok seviyorsun sanırim alttaki msjlara baktım dayüruyerek 15 dklık bir mesafeye gelmeyen erkekten olmaz seven erkek 5 dk olsun göreyim der sen bir yerde çocuğun yaptığı işten bahsetmişsin ben de markette çalıştim zamanında 3 4 gün ful çektik aynı benzer isler oturmuyosun mal atıyosun bilgisayar işleri vs gel buluşalım özledim dedi o kadar yorgun olmama rağmen görmeye gittim kaldı ki 2 haftadır buluşalım diyorsun izin gününde bile 2 saat ayıramıyorsa sana seviyor mudur sence üzülme diye biraz yumuşak yaklaşmıştım ama alttaki konuşmaları okuyunca gerçekten bundan olmaz ilerde de üzer bu seni baksana şimdiden ilgisiz
Soran1 yılTeşekkür ederim tavsiyelerin için 🌸😔
günlerce bunu söylediğim için sıkıldığını söyledi,
07 Yorumla
Soran1 yılEvet o da erkek olarak harekete geçsin madem
Soran1 yılBen 2 haftadan beri söylüyorum ona,2 aylık sevgiliyiz,25 gündür yüzünü görmüyorum evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
Soran1 yılDaha kısa diyor bu sürece
Soran1 yılBugün nasıl olduysa gelicem dedi
Ya bence her gun hergün insan birkac ay sonra sıkılıyor haftada 1 yeter ozlesmis olursunuz 🤣
07 Yorumla
Soran1 yılHaftada 1 diyorsun 1 ay olucak daha bana diyor ki az zaman biraz daha uzatalım
Soran1 yıldaha ben diyorum böyle böyle diye yarın seni arabamla alayım dedim "al evi biliyorsun zaten" yazmış çıldıracağğğmmm haaa😑😂😂😂😂
Soran1 yılKomikliğine yazdım zaten ona da
Soran1 yılÖyle bir şey yapmam asla
Soran1 yılBana 10 gün müddet ver her şeyi düzelticem dedi bakalım düzelticek mi 1 Şubat 'a kadar mühlet verdim düzelmezse hayatımda böyle bir insan barındırmıcam
1 yılAyrılma zamanı gelmiş jahjajahsjdjsj ayrılmak istiyor ve ayrılamadıgı için yol yapıyor ahhahahahaha
022 Yorumla
Soran1 yılCidden ha gerçekten bıktım yaaa
Soran1 yıldaha ben diyorum böyle böyle diye yarın seni arabamla alayım dedim "al evi biliyorsun zaten" yazmış çıldıracağğğmmm haaa😑😂😂😂😂
- 1 yıl
Knka sen bu çocugu bulmak için çok aradın mı hahahahahah knka bence ayrıl bırak bundan bir şey olmaz
- 1 yıl
Slk lan bu bence sen ona de ki git anan alsın seni yaz, engelle direk mla bak aq
Soran1 yılValla bilmiyorum bugün ortam baya gerildi pat pat her şeyi söyledim biz nerdeyse kaç haftadır bu konudan ötürü tartışıyoruz kedi köpek gibiyiz bir günde 4 mevsim yaşıyoruz tam ipler kopuyodu ayrılacaktık artık, bitirelim dedik ki sonra bi konu açıldı güle güle öldük😂😂😂 gene ayrılamadım bana dedi ki bana 10 gün mühlet ver düzeltcem ben her şeyi işleri düzene sokucam dedi 10 gün değişti değişti değişmedi bayyy bayyyyyyy
- 1 yıl
Knka bence bu çocuktan ayrıl, davranışlarını düzeltmiyorsa demek ki bu hep böyle olacak. Ayrıca annen seni elalemin çocugunu düzelt diye bu dünyaya getirmedi. (Düzelmez) bence ayrıl emin ol bundan sana fayda gelmez. Knka ülkede ne erkekler var bir bilsen buna mı kaldın öyle düşün. Ne yakışıklı, seksi, havalı, sadık, uyumlu , zarif erkekler var. Sen bunla mı ugraşıyorsun cidden pes artık hahahaha ayrıl bu sana neler çektirmiş öyle düşün
- 1 yıl
Bu seni kullanıyor acil ayrıl bundan
Soran1 yılKullanıyor derken varlığı yokluğu bir zaten çocuğun yüzünü gören cennetlik
Soran1 yılBöyle kullanılmak mi olur? Ne yapıyor da kullanıyor sadece aramakla mı?😂😂😂
- 1 yıl
Knka çocuk seninle buluşmuyor farkında mısın? Sadece arıyor. Ooo bu flört sevgililik sayılmaz. O seni aldatıyor ve birşeyede saymıyor.
- 1 yıl
Bende sandım başkasıyla konuşuyor hajajsjjxs
Soran1 yılFlört değil sevgiliyiz diyor ama bitanem canım kuzum gülüm diyor
- 1 yıl
Knka bu adamdan sana yar olmaz. bu adamdan eş olmaz , bu adam yolu belli olmayan bir adamdır uzak, dur boş ver
Soran1 yılYolu belli olmayan derken?
Soran1 yılNe istediğini bilmiyor mu yani?
- 1 yıl
Ne istedigini bilmiyor , knka çocuk seni görümüyor bile sence normal miii
Soran1 yılDeğil tabiiki farkındayım
- 1 yıl
Hiö farkında , gibi degilsin şuam knka
Soran1 yılFarkındayım merak etme kimse üzemez benii
- 1 yıl
Knka sen mi ayrılırsın senin yerine ben mi ayrılayım 😀😀ahjaahajabaj
- 1 yıl
Umarım üzülmezsin sonra gelip aglama
Soran1 yılBenim yerime sen ayrıll hfdssfgghh
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılAyrıl sende ne diye bir yerlerini şişirip egosunu tatmin etmesini sağlıyorsun
01 Yorumla
Soran1 yılValla bilmiyorum bugün ortam baya gerildi pat pat her şeyi söyledim biz nerdeyse kaç haftadır bu konudan ötürü tartışıyoruz kedi köpek gibiyiz bir günde 4 mevsim yaşıyoruz tam ipler kopuyodu ayrılacaktık artık, bitirelim dedik ki sonra bi konu açıldı güle güle öldük😂😂😂 gene ayrılamadım bana dedi ki bana 10 gün mühlet ver düzeltcem ben her şeyi işleri düzene sokucam dedi 10 gün değişti değişti değişmedi bayyy bayyyyyyy
Aşk İlişkileri konusunda 617 cevap paylaştı. Bırak gitsin öyle sevgili mi olurmus sana zaman ayıramadıktan sonra
04 Yorumla
Soran1 yılZaman ayırmak sadece telefonla konuşmak onun için evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor ben de özledim napayım 23 günden beri yüzünü görmüyorum
Soran1 yılKesinlikle
1 yılBi cacık olmaz bundan ayrıl valla billah biraz ağlar üzülürsün geçer yoksa bu seni daha çok üzer.
03 Yorumla
Soran1 yılAyrılıcam işini bahane ediyor sebeplerim var diyor sürekli çalışmayı bahane ediyor
- 1 yıl
Bitmez bahane
Soran1 yılAynnn
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılMadem bunalıyor sen buluşmak isteyince
o halde sende buluşma ki vakti gelince yalvarsın041 Yorumla
Soran1 yılKimse bana minnet etmesin takıntı olmasın ben istemiyorum sadece sevgili olarak erkeğin görevlerini yapsın yeter ben başka bir şey istemiyorum ben artık ayrılıcam istemiyorum 23 gün oldu çok bile dayandım
- 1 yıl
İyi sabretmişsin sana değersizlik hissiyatı veriyorsa bitir tamamen
- 1 yıl
Yorar seni zaten
Soran1 yılEvet ama hemen bitirmeyeyim soğuk yapayım o şekilde bitsin pat diye söylersem hırs yapar ve bana takıntı olabilir
Soran1 yılÇok yoruyor başka bir kız olsa çoktaan basardı tekmeyi
- 1 yıl
Evet çok zekice bravo 👍🏽👏🏽👏🏽
yavaş yavaş uzaklaş takıntılı olması rahatsızlık verme sebebi - 1 yıl
Kesinlikle başkası bir kız tahammül edemez senin kadar, bu arada sen sevdiğine sadık birisin ve umarım sadık bir sevgili bulursun
Soran1 yılAynen öyle çünkü çook eskilerden biliyorum bi arkadaşıma da böyle yaptı biraz takıntılık var bu cinste ondan çok korkuyorum ama zararsız bi takıntılık
Soran1 yılİnşallah teşekkür ederim Hasan abi Allah razı olsun
Soran1 yıl1.5 aylık sevgiliye de takıntı olur mu bilmem ama ben işimi garantiye alayım
- 1 yıl
Rica ederim önemli değil ama yine de temkinli ve dikkat ol öyle tiplerin ne yapacağı belli olmaz
Soran1 yılNe gibi öldürür mü beni
- 1 yıl
O kadar yapabileceğini sanmam ama zarar verme girişiminde bulunabilir
Soran1 yılAnnesine ablasına şikayet ederim ben de
Soran1 yıl
Tanıyorum onları
Soran1 yılAnnesi ablası kuran kursu hocası ama oğlan biraz değişik en kötü aileye bildiririm
- 1 yıl
Çok mantıklı ailesi hakkından gelir onun ailesine bildir rahatsız ediyor dersin ve babası kulağını çeksin dengesizin
Soran1 yılBabası tam bir aile babası geleneksel yaşam taş fırın erkeği bi vurdu mu otutturur yere😂😂
- 1 yıl
😂😂 desene tekme tokat ağız burun girişir oğlana 🤣🤣
Soran1 yılOoooo ne diyorsun kardeşine de haber edersem 2'si bir çullanır üstüne😂😂
- 1 yıl
Vayyy aile tam bir facia
uzaktan izlemesi de heyecanlı olur he 😂🤣🤣
Soran1 yılAynen düzgün insan yok o ailede
- 1 yıl
İyi ki kurtulmuşsun o müptezelden
aile dediğin gibi problemliyse sıkıntı yaşardın kesin
Soran1 yılDaha kurtulmadım yakın zamanda kurtulucam aile sıkıntılı değil ablası üniversitede öğretim görevlisi annesi de kuran hocası sıkıntı yookk
- 1 yıl
Sıkıntılı baba ile abi sanırım
- 1 yıl
Umarım en kısa zamanda kurtulursun
- 1 yıl
O çocuk nereli
- 1 yıl
Doğulu falan değil herhalde dimi
Soran1 yılHayır Batılı
Soran1 yılBaba çok geleneksel yaşam insanı taş fırın erkeği bizim konuştuğumuzu falan duysa asla öyle şeylere gelemez hemen ister alır muhafazakar aile kafası.. erkeğin kız arkadaşı olamaz falan der
- 1 yıl
İyi en azından kurtulman kolay olur
Soran1 yılKardeşini tanımıyorum ailesini o kadar bilmiyorum ben sadece annesi ile ablasını biliyorum kardeşi ve babasını da öyle yüz olarak gördüm
- 1 yıl
Anladım aile anlayışlı gibi ama çocuğun kafa ergen
Soran1 yılAynnennn öyleeee👍👍👍👍👍👍
Soran1 yılAblası çok iyi bi kız, oturmuşluğum var ve komik öyle 😂 fotoğraflarımız falan var 1.5 yıldan beri tanıyordum ablası ve annesini çocuğu daha şurada 4 aydan beri tanıyorum
- 1 yıl
4 ayda kendini belli etmiş demek ki gereksiz 😂
- 1 yıl
Ablasıyla iyi kanka olmuşsunuz 🙂👍🏽
Soran1 yılYani öyle oturmuş konuşmuşluğumuz var beni biliyorlar işte
- 1 yıl
Ablası senle kafa denginmiş aslında sohbetiniz güzelmiş belli ki ama hayırlısı olsun hakkında inşaAlah üzülme sen değerini bilen biri çıkar karşına bir gün
Soran1 yılİnşallah 🌸 teşekkürelr 😊
- 1 yıl
Rica ederim önemli değil 😊🙏🏽
Adamın daha ne demesini bekliyorsun, istemiyor işte seni
02 Yorumla
Soran1 yılEvet ama net olsun bana telefonda seni seviyorum bitanem canım kuzum gülüm demekle yetiniyor 23 gündür yirmiii üççç
Olmaz yol ver gitsin. Seven sevdiğin sklmaz yenisini arıyordur o emin ol..
01 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle erkekler yedek anahtarı hep mevcuttur 🤢
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBöyle davarları nerden buluyosunuz siz ya hayret gerçekten 😂 ayrıca bunu sorman bile hata basacan tekmeyi yoluna bakacan bu kadar basit aslında
15 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle haklısınız çünkü bana yük oldu
Soran1 yıl23 günden beri yüzünü göreyim dedim ne dedim beni darlama bunaltma beni soğutma dedi ben ne diyem bu çocuğa böyle bir iş olabilir mi tamam borçları var da illa para harcayalım demiyorum ki içeceğimiz 2 tane çay yani vakit ayırmamıyor musun bana?
- 1 yıl
Hiç boşuna vakit kaybetme derim ben
Soran1 yılAynen öyle teşekkür ederim 🌸
- 1 yıl
Rica ederim
Gizli Üye(25-29)1 yılayrıl ya. Benim böyle bir sevgilim olacak bak anında engellemezsem ne olayım.
026 Yorumla
Soran1 yıl23 gündür engellemeyen ben😅
Cevap sahibi1 yılAy canım valla öyle erkekten hayr gelmez seven erkek 5 dk görim diye kendini yırtar
Soran1 yılYooo çok da rahatt😂
Cevap sahibi1 yılKız bacım böyle bi erkek icin kendini yıpratma sakın yani erkeklerden birsey bekleme valla benim bildigim ilisskilerde deger verilir yani bu deger vermuyor baksana kafana gene takma hatta sana taktik o umursamuyor sende umursama yazma gorsun gununu
Soran1 yılAynen öyleeee
Cevap sahibi1 yılEger konu maddiyatsa mesela yanina meyvesuyu cekirdek kola falan biseyler al piknik alani park bank gibi yerlere gitmeyi teklif et
Soran1 yılMaddiyat değil param var benim dedi
Cevap sahibi1 yılCanım o zaman sen kendini ne heba ediyosun kafana gene takma biliyorum sen seviyorsun deger veriyorsun şimdi ondan böyle canın sıkılabilir ama bak en iysi yani umursama o sana nasıl geliyorsa sende öyle git o zaman anlar değerini
Soran1 yılYarın seni arabamla alayım mı dedim al evi biliyorsun dedi😅😅😅😅😂😂😂😂😂
Cevap sahibi1 yılAaay premses bu kizzz❤️😂
Soran1 yılBana 10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi ayın 1 ine kadar mühlet verdim düzelmezse hayatımda yeri yokkkkk
Cevap sahibi1 yılBencede canim ya acabaa ailesinden falanmi cekiniyot
Soran1 yılValla bilmiyorum ailesi muhafazakar bizi bilirlerse hemen isteyebilirler 10 gün süresi var olsu oldu olmadı herkes işine baksınnn
Cevap sahibi1 yılAilesinden dolayı çekiniyor olabilir ve sana rezil olmamak icin ailem izin vermiyor diyebilir bizim ailede muhafazakar ve abimin sevgilisi var asla aileme söyleyemiyor ve kızla buluşmayı hep ertrlemek zorunda kalıyor kafasına göre dışarı çıkamıyor diye
Cevap sahibi1 yılAcaba oda mı öyle sorunalri olabilirmi ki
Soran1 yılBilmiyorum ama aşırı yoğun çalışıyor benimki 10 gün süre verdim bakalım napacak aslında bugün bitirecektim biz her gün hemen hemen bu konudan ötürü tartışıyoruz bi günde 4 mevsim yaşıyoruz bulutlu güneşli yağmurlu karlı her gün kedi köpek gibiyiz bugün ortam çok gerildi ikimiz de bitirelim tamam dedik ama sonra nolduysa bi konu açıldı güle güle öldük😅😂😂gene ayrılamadım sonra dedi bana 10 gün mühlet ver ben her şeyi halledicem dedi
Cevap sahibi1 yıl😂ay kıyamam size ya ama yoruluyor olabilir evet 10 gun sonra bulusun sonra gene gözlemle baktin ayni ayril bacim ay hic kafanada takma derim
Soran1 yılTakmıyorum ki zaten ben gibi kızı zor bulur o canım
Soran1 yılAyrılsa gram umrumda değil hayatımda yok gibi zaten
Cevap sahibi1 yılAynen zaten boyle bu tur iliskilerde ayrilik acisi bile cok ne anısı neden hatıraları var😂
Soran1 yılHiçbir şeyi yok yüzünü 4-5 kere gördüğüm insanı neden acı çekeyim kii
Soran1 yıl10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi
Cevap sahibi1 yılAynen öyle canım buluşunca haline tavrlarına bak ne is yapiyor sen calisyormusun ( bulustunuzda şık sade ve ciddi umursamaz ol) soğuk ol azicik bakalm napcak
Soran1 yılÖyle yapcam zaten zaten ayrılsa bana asla koymaz çünkü ilgi 0 soğudum iyice 10 günün lafı olmaz
Cevap sahibi1 yılAynen öyle kuzum yani boşa zaman kaybı olur
Soran1 yıl👍👍👍
Gizli Üye(25-29)1 yılAyrıl bu arada seven insan her gün görmek ister adam 22 gündür takmıyor kafasına daha ne bekliyorsun
04 Yorumla
Soran1 yılBugünle 23 oldu evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde bi de
Cevap sahibi1 yılE senmi ayrılcan bizmi?
Soran1 yılBeğnnn
Cevap sahibi1 yılTamaaamm
1 yılya şimdi şöyle bir durum var altına bakmak lazım erkekler genelde maddi sıkıntılar varken buluşunca strese giriyor ve stres altında böyle şeyler diyebiliyor bence altında ki sebebi araştırmak lazım bundan sebep
05 Yorumla
Soran1 yılEvet maddi sıkıntısı var arabanın masrafları var bissürü 40 bin lira falan yatırdı belki de daha fazla ama beni de ihmal etmemeli bence içeceğimiz alt tarafı 2 tane çay 23 günden beri görmemek nedir yaa?
- 1 yıl
siz zaten kesinlikle haklısızın öyle bir şey dememeli ama size şöyle bir tavsiye vereceğim şunu diyin canım sevgilim işte artık ne diye hitap ediyorsanız ben termosa çay yaptım yanına kekte yaptım oturalım mı gibi bir şey diyip tavrını ölçer misiniz bence olumlu bir tavırla yaklaşacak
Soran1 yılHahaha demedim mi zannediyorsunuz hava soğuk diyor bana😂😂
- 1 yıl
işte şimdi bilmiyorum olumsuz düşünmek istemiyorum ama bence biraz olumsuz düşünmeye başlasak yeridir 🫢
Soran1 yıl23 günden beri çekiyorum ben bunu başka bir kız olsa çoktan bırakırdı bi de diyor ki benim arkadaşım sevgilisiyle 3 aydan beri buluşmuyor diyor onları örnek veriyor
Gizli Üye(30-35)1 yılBir erkek seninle buluşmak istemiyorsa (seks için değil ) sizi sevmiyordur! Net!
06 Yorumla
Soran1 yılEvet öyle zaten
Soran1 yılZaten ayrılam diyorum hiç çaba göstermiyor gidene kapı orada dedi ama bana 10 gün müsade et her şeyi düzeltcem diyor 🤷♀️
Cevap sahibi1 yılAdam seni istemiyor on gün vermen sacma
Soran1 yılBen de istemiyorum artık bunaldım ve çok soğudum bu kadar da olmaz daha 25 güne az bir süre diyor çıldırcamm
Soran1 yılKimse sorsan 25 güne az der diyor
Soran1 yılburada 110 kişi de anormal seni sevmiyor ayrıl diyor gerçekten sevgilimin kafa kırık
Gizli Üye(18-24)1 yılAh canım ya ne kadar kırıcı üzülme lütfen olur mu. Onun burcu ve senin burcun ne
01 Yorumla
Soran1 yılİkimiz de yengeç burcuyuz
Gizli Üye(45 üstü)1 yılSen haklısın, galiba ilişkiniz kötü gidiyor veya sizi istemiyor.
027 Yorumla
Soran1 yılEvet bu nedenle tartışıyoruz ve 24 güne çok uzun zaman değil dedi
Soran1 yılSürekli çalışmayı bahane ediyor sebeplerim var diyor
Cevap sahibi1 yılOnlar bahane isteyen insan her zaman vakit bulabilir. En azından mesai dışı ya da hafta sonu.
Bu tamamen sizin ile ilişkiyi kesmiş, üzerine gitmeyin, derim.
Cevap sahibi1 yılBu arada görüşmeye gelir ve borçlarının olduğunu söylerse, kesinlikle para verme bu konuda yardımcı olma.
Senin duygusal durumundan faydalanmak isteyebilir, böyle insanlar da çoğaldı.
Soran1 yıl10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi ayın 1 ine kadar mühlet verdim düzelmezse hayatımda böyle bir şey yok artık
Soran1 yılDuygusal durumumdan neden faydalansın ki amacı ne?
Cevap sahibi1 yılBorçları olabilir, Sonunda benim şu kadar ihtiyacım var, onları ödeyinceye kadar kafam rahat değil der.
Sizde Elinizde ne varsa vermek istersiniz.
Duygusal durumundan faydalanabilir. Yoksa sevgi olsa böyle yapmaz.
Soran1 yılBorçları var evet araba yaptırıyor fakat 2 çay parası da ödeyemeyecek kadar fakir değil yanii
Soran1 yılDaha bana atıyor suçu ben sana halimi anlatıyorum fakat sen çok anlayışsızsın diyor
Cevap sahibi1 yılFakir değil ama, bir şekilde sende para isteyebilir. Çok gördüm böylelerini. Çok yakın arkadaşım ziynetten krediye kadar vermiş, sonrada adam konuşmamaya başlamış. Duygusal durumum ne yaptığımı bilmiyorum dedi.
Soran1 yılYani mevzu para da değil ki evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde 10 dk yanıma gelebilir
Soran1 yılBen parasını neden harcayayım ki benim param var Allaha şükür ben onun 5 kuruş parasını istemiyorum sadece yüzünü görmek istiyorum bu kadar bu da bu kadar zor olmamalı
Cevap sahibi1 yılSen değilll
O senin paranı harcar, 15 dk yakın olan biri 1 dk. her zaman ayırabilir. Senin bu kadar zaman onu beklemen büyük hata..
Cevap sahibi1 yılİnsan İstemediği Herşeyin Bahanesini, İstediği Herşeyin de Çaresini Bulur...
Soran1 yılKesinlikle haklısınız, ama şunda yanlış o benim paramı harcayamaz hesap bile ödemedim bu zamana kadar bu kadar beklemem de evet hata 25 gün oldu görmüyorum yüzünü ve buna kısa süre diyor başka kız olsa şimdiye 50 kere burakırdı
Soran1 yılSen beni anlamıyorsun diyor ben sana halimi anlatıyorum dedi ama sende anlayış yok diyerek suçu benim üzerime atıyor
Cevap sahibi1 yılGörmenin anlamayacağın nesi olabilir ki, Bunlar bahane dediğim gibi, Bu insan lavaboya gitmiyor mu, hiç mi dışarı çıkmaz, Yemek bile yemez mi, tüm bunların arasında 5 dk. pekala sana ayırabilir.
Senin onu bunalma gibi bir şeyin yokki. Evler yakın diyorsun işe 5 dk önce çıkabilir falan filan...
Soran1 yılDün yanıma gel dedim gelecekti ama hava durumunu bahane etti sen demiyor musun dışarda yağmur yağıyor bu çocuk hasta olursa diye dedi
Soran1 yılBen de ben senin yarın arabamla alayım dedim bir de çiçek getireyim dedim al tabi evi biliyorsun zaten dedi bana yarın ruj' da getireyim de dudaklarına sürsün
Cevap sahibi1 yılBahane çok. Adam o kadar ağır işte çalışıyor, yağmurdan mı hasta olacak. Eve giderken yağmur yağarsa ne yapacak.
Cevap sahibi1 yılAma sende çok üzerine gidip sanki ona yalvarıyorsun, Ne istiyorsa verecek gibisin. O kadar gitme istemiyorsa ilgilenme bırak.
Soran1 yılEn kötü şemsiye açar gelir 10 dk mesafeye gelemiyor mu?
Cevap sahibi1 yılE tabi yani.
Sayfada aşırı yorum olmuş, İnş. Şikayet olmaz. :-)
Soran1 yılNe şikayeti ya
Cevap sahibi1 yılBurada soru yorumu yazarken aynı kişiler fazla yani sohbet gibi yorum olduğunda engelleniyor.
Soran1 yılHep yaptığım şey ama hiç engel yemedim
Cevap sahibi1 yılİnşallah öyle olur
- Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı.
1 yılkiz erkek farketmez biri bunu diyorsa sevmiyor haci
24 Yorumla
Soran1 yılHaklısınız
- 1 yıl
ben kiza aşik olacam buluşmak istemeyecem jsjds ne sacma bi durum
Soran1 yılMaddi sıkıntısı var
- 1 yıl
parkta oturursun ne biliyim en kötü kizi biyere birakirsin
1 yılbaşına bir şey gelmediyse 22 gündür senle aynı şehirdeyken buluşmaması zaten çok saçma birde sen buluşalım diyince bunaltıyorsun falan demiş bence salmalısın bu çocuğu
00 YorumlaGeçekten seven bahane üretmez ya da senden bunlalıyorum
13 Yorumla
Soran1 yılÖyle diyor
Soran1 yılSevmiyor bariz belli
Soran1 yılBana takıntı olmasın da ben bir şey istmeme
Onunla Su İçmeye bile gidilmez
21 Yorumla
Soran1 yılSu içmeye değil ardından tuvalete bile gitmem
Sevmiyor bence en kısa zamanda iletişimi kopar. Hayır gelmez
02 Yorumla
Soran1 yılBen de öyle düşünüyorum alt tarafı buluşmak istedim abarttıkça abarttı sen beni neden anlamıyorsun dedi
Soran1 yıl10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi
Braz su braz yoğurt hıyarda burada işte mis gbi cacık olur 😅🤣
03 Yorumla
Soran1 yılBi cacık olmaz o hıyardan😅
Soran1 yılHJsjssjsjdjdj
1 yılolmaz... insan sevdigine her zaman zaman verir... demekki yeterince sevmiyirmus birak gitsin...
03 Yorumla
Soran1 yılEvet vaktim yok dedi sürekli işini bahane ediyor
- 1 yıl
o zmn bende kendi isime bakarim de gitsin
Soran1 yılSen beni anlamıyorsun diyor suçu benim üzerime atıyor
ilgisiz sevgiliyi dehlemek farzdır, madem bunalıyorsun ayrıl o zaman
011 Yorumla
Soran1 yılbugün ortam baya gerildi pat pat her şeyi söyledim biz nerdeyse kaç haftadır bu konudan ötürü tartışıyoruz kedi köpek gibiyiz bir günde 4 mevsim yaşıyoruz tam ipler kopuyodu ayrılacaktık artık, bitirelim dedik ki sonra bi konu açıldı güle güle öldük😂😂😂 gene ayrılamadım bana dedi ki bana 10 gün mühlet ver düzeltcem ben her şeyi işleri düzene sokucam dedi 10 gün değişti değişti değişmedi bayyy bayyyyyyy
Soran1 yılÖyle oluyor
Soran1 yılYıpranmadım çünkü hayatımda 4-5 kere gördüğüm bi adam için neden yıpranayım kii
Soran1 yılDaha eskileri daha beter etti bu bana koymaz
Soran1 yılBiri dul birini bana savunup onu bana savunup beni ezdi, biri de bakımsız çirkin kız diye beni arabasıyla yol kenarına attı hiç unutmuyorum
Soran1 yılNe şrdsiz ne şrfsiz ah neler neler çektim bu çocuk gene iyi diyorum😂😂
1 yılHayır Tabıkıde sonuçta sevgılın tabi buluşacaksın o zaman niye buluşuyorsun
01 Yorumla
Soran1 yıl10 gün mühlet ver düzeltcem dedi
Olmaz ama sende ona karşılıklı düşünüyoruz yaz öyle kalsın
03 Yorumla
Soran1 yılNe karşılıklı?
Soran1 yılBöyle yapınca evet ayın 1'ine kadar mühlet verdim düzelmezse hayatımda böyle birinin yeri yokk yeter bana bıktım 😂😂
1 yılValla kızım hata sende de fabrika işçisi diyorsun maddiyat konusunda sıkıntılı diyorsun anlamıyorsun
01 Yorumla
Soran1 yılSıkıntılı ama asgari ücretten biraz fazla alıyor ailesi zengin para benim için önemli değil ki yüzünü göreyim yeter
1 yılAy sal valla, bunalmışmış. Boluna vaktini onunla harcama
03 Yorumla
Soran1 yıldaha ben diyorum böyle böyle diye yarın seni arabamla alayım dedim "al evi biliyorsun zaten" yazmış çıldıracağğğmmm haaa😑😂😂😂😂
- 1 yıl
Gider arabayla döver geri dönerdim
Soran1 yılAnsjsjdjjsjjs😅😅😅
1 yılAskım bence cocukta bi sıkıntı var büyük sıkıntı bence bu ayrılsan kötü olmaz
05 Yorumla
Soran1 yılNasıl bi sıkıntı ruh hastası mı diyorsunuz
- 1 yıl
Ya soğumuş olabilir sıkılmış olabilir allah korusun yeni birisi olabilir ya da iyi düşünürsek maddi bi sıkıntısı olabilir belki ama normal değil seven insan bulusmak ster
Soran1 yılMaddi sıkıntısı var arabası 3 aydan beri sanayide yapılıyor onun borçları var 40 bin falan diyordu ama borcu bile olsa insan sevdiğiyle buluşmak ister yanii 2 çay ne kadar tutar ki Max 50 TL
- 1 yıl
O olmazsa dışarda bi yerde oturulur bunlwr bahane gibi geliyo bana
Soran1 yılHava soğuk ve yağmurlu diye yanıma geliyor bu çocuk üşür hasta olur demiyorsun diyor
- Devamını Gör (64)
Devamını Gör(109)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer