AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Buluşmak istemiyor bunu bunaltıcı olarak görüyorsa sebebini söylememe gerek yok anlamam laızm
23 günden beri çatladı çaylıycam sadece bitanem canım kuzum gülüm demekle de ilgi verilmiyor ki
Sktr et bulusmicksan nıe sevgilisnz vakit öldürmek içn mi
Ben de onu dedim evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor telefonda mesajlaşmada sıkıntı yok ama nedense buluşmak istemiyor sebeplerim var diyor Sabah 8'de gece vardiyasından çıktı daha bana Günaydın yeni yazıyor o da sadece "Günaydın"yazmış şimdi de arıyor açmadım telefonu defolsun gitsin kalbime bana zarar yeter yanii ben de bi kızım ilgiye, sevgiye muhtacım sadece telefonda bitanem canım kuzum gülüm demekle ilgi mi veriliyormuş?
Olgunlasmamis meyveler nasıl insanın midesine zarar veriyorsa bu tiplerde kadnlarn kalbine zarar sktret kurtl
Aynen öyle ayrılıcam zaten net ben yapamıyorum zaten 1.5 aylıkken böyleyse ilerisini hiç düşünemiyorum
Ben ayrılmak istiyorum senden de gönder sebebini de yaz bitir erkek mi yk sank
Hemen pat diye söylemiyeyim şok olur ve bana takıntı olmasından korkarım
Yk be ne olck her zaman onlar mi birakcak smdı sn yap aynısını kpek gbı pismn olsn
Kimse köpek gibi pişman olmasın kimse bana minnet etmesin rahat bıraksın yeter
Evli değilse bu kadar uzun bir süre buluşmamak fazlasıyla can sıkıcı. :):
Hayır öyle bir şey yok annesini ablasını ondan daha önce biliyordum bir kaç kişiye de sordum bekar yani kesin ama buluşmama sebebini anlamıyorum sürekli işini bahane ediyor sebeplerim var diyor ben haftaya şehir dışına çıkıcam bu hafta buluşmayı o ayarlaması lazım erkek olan ooo ben değil sadece telefonda bitanem canım kuzum gülüm demekle de ilgi verilmiyor ki
Yeterince ilgisi yok desem sana ayrilirdi herhalde. İlginç.
Cepte tutuyor işte
Saçmalık öyleyse
Kesinlikle bi de sanki keyfimden gelmiyorum diyor bana
Açıkça konuş, gerekirse bitir rahatla
Bu akşam konuşalım dedi ikimizin hakkında diyicem başka bir kız olsa gerçekten en fazla 1 hafta sabreder ben 23 gün oldu daha bekliyorum
Yani çok ama çok uzun bir zaman dilimi
Ona göre değil daha vakti var diyor
Alttaki yorumlar muhabbetler komedi hahahah kahkaha attım sabah sabah yemin ederim😄😄
https://youtu.be/bnWxz9Cmtzc?si=7BwLAbVoavywMsTD
Kafamda böyle canlandın hahah😄
Olmaz seven insan bunu yapmaz.
Tabiiki şu an kendimi yoruyorum artık çok sıkıldım bi insan Bursa'ya kadar gitmeye vakit buluyor ama benle buluşmak için 2 dk zamanını ayırmıyor
Bunalmayan versiyonuyla değişim yap
En güzellerini hak ediyorum😎 prenses erkekler benden uzak dursun zaten iyice soğuttu kendinden😔
Saçmalama hemen ayrılmak asla sevmiyor hem suçlu hem güçlü sakın bununla vakit kaybetme hemen bitir
Tamam
olmaz dehle gıtsın
bugün ortam baya gerildi pat pat her şeyi söyledim biz nerdeyse kaç haftadır bu konudan ötürü tartışıyoruz kedi köpek gibiyiz bir günde 4 mevsim yaşıyoruz tam ipler kopuyodu ayrılacaktık artık, bitirelim dedik ki sonra bi konu açıldı güle güle öldük😂😂😂 gene ayrılamadım bana dedi ki bana 10 gün mühlet ver düzeltcem ben her şeyi işleri düzene sokucam dedi 10 gün değişti değişti değişmedi bayyy bayyyyyyy
Tabi
Seni sevmiyor sen de aşırı boğuyorsun bırak
24 günden beri görüşmüyoruz başka kız ne tepki verir tabiiki boğucam
Olmaz, geride bırakılmalı
Kesinlikle
Oha yol ver kızım
Başkası olsa çoktan verirdi ben çok bile dayandım
23 gün oluyorr
Niye s... i çekmiyorsunuz?
Ayrılcam zaten canıma tak etti hangi kız çeker böyle bir şeyi 23 gün oldu yüzünü görmüyorum
Bekleme yol ver hemen
Alıştıra alıştıra bırakıcam
Alıştırmadan kanserli hücreyi kes at
O zaman takıntı yapar beni
Ne takıntısı salla gitsin
Bulusmayan adamın umudunu olur mu?
Ben korkarım öyle takıntı olmasından
Umrunda diyecektim
Valla işler ayrılma raddesine geldi mi de balık gibi çırpınıyorlar
ıyy arkadaş bile olunmaz
Keyfimden gelmiyorum sanki diyor
Canım ya...
Bir şey demiyorum sana. Allah seni bu esaretten kurtarsın.
Amiin ben bitiricem zaten
Seven erkek her gün görmek ister...
Evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
En sevmediğim erkek tipi
Benimdee 23 günden beri yüzümü görümüyor vicdansızzz
Seni sevmiyor bilgin olsun
Farkındayım zaten Sabah 8'de gece vardiyasından çıktı daha bana Günaydın yeni yazıyor o da sadece "Günaydın"yazmış şimdi de arıyor açmadım telefonu defolsun gitsin kalbime bana zarar yeter yanii ben de bi kızım ilgiye, sevgiye muhtacım sadece telefonda bitanem canım kuzum gülüm demekle ilgi mi veriliyormuş?
Yazmak isteyen wc gittiğinde de yazar bahaneye gerek yok, ki yaptım da kanıtı benim sal onu hiç de düşünme
Yazma ve aramada sıkıntı yok zaten biz sürekli yazar ve ararız birbirimizi hatta ben hiç aramam hep o arar
Gece vardiyasından çıkınca yeni yazıyor daha dedin ya ona ithafen dedim
Ben uyanınca yazıyor galiba tam bilmiyorum
Çok yaşa ya diyemedin mi hjk
😂😂
Aaa düzeltmişler görüşümü
Erkekler, kısa az öz ilişki taraftarıdır
Yaniii?
Yani, adam haklı. erkekler biraz kendine zaman ayırmak ister. Zaten çok görüşürsen de ilişkiyi erken tüketirsin
23 gün oldu az mı gün sayısı
Haa, o kısmı okumadım, yuh, oha çüş, hööd, o zaman. Bırak
Dimiii
Eveeet. Uzaklaaaaş
Tammammm
İnsan sevdiğini görmek ister , duramaz.
Sabah 8'de gece vardiyasından çıktı daha bana Günaydın yeni yazıyor o da sadece "Günaydın"yazmış şimdi de arıyor açmadım telefonu defolsun gitsin kalbime bana zarar yeter yanii ben de bi kızım ilgiye, sevgiye muhtacım sadece telefonda bitanem canım kuzum gülüm demekle ilgi mi veriliyormuş?
Evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
başka sevgilisi var
Aldattıyo mu aldatmıyo mu bilmem ama babasının yanında benimle rahatça konuşuyor öyle bir şey olduğunu düşünüyorum aramada ve mesajlaşmada sıkıntı yok zaten ama sürekli çalışmayı bahane ediyor sebeplerim var diyor
Belli ki jayatinda veya aklında başka biri var
Olsa da bunaltsa keşke
Max 1 ay sonra hevesiniz kaçıyor kimse kusura bakmasın
Doğrudur
Ne sıklıkla bunu talep ediyorsun
3-5 günde bir
Normal aslında sevgilin senden sıkılmış o zaman
Olabilir sıkılsın ben de ondan sıklıdım zaten
Yaşlar kaç
22 ben 24 o
Bu yaşlarda bu durum çok normal bide eğer sevgilin farklı kızlardan farklı tatlar aldıysa sıkılması gayet doğal
Anladım peki ayrılırsam eğer bana takıntı yapmaz dimi
Karakterini bilmiyoruz şimdi ayrılığı direk yaparsan takar ve seni rahatsız eder onun yaptığı gibi soğutarak ayrılık yaparsan sana takamaz ve ayrıldıktan sonra ulaşılmaz olmalısın ne yaptığını ne ettiğini görürse takıntı yapabilir
Eee bana zarar verir öldürür mü yani beni?
Ne demek istedin?
Psikolojik deli çok fazla ülkemizde ne yazıkki bu korkuyu kadınlarımız yaşıyor bu soruyu sormana çok üzüldüm şu an :( dediğim gibi takıntı yapmayacağı şekilde soğutarak ayrılık yapmanda fayda var
Ben çok korkarım öyle şeylerden ama istemiyorum yaaa zaten beni sevmediği bariz ortada değil mi neden takıntı yapsın?
Aynen öyle korkma ama yinede tedbirli ol
Evet ondan korkuyorum 😥ama annesini ve ablasını tanıyorum o yüzden en kötü onlara şikayet ederim
Biz daha 1.5 aylık sevgiliyiz takıntı yapar öldürür mü beni şimdi
Annesi ablası iyi insanlar hacı hoca tipler ona güveniyorum biraz
Zamanla mı ayrılayım diyorusunuz
Ya istemiyorum ben onu artık 😭😭
Ölmek istemiyorum ben
Niye öldürsün seni saçmalama ayrıca bundan şüphe duyuyorsan polise şikayet et
Hayır tabiiki de ama haberlerden çok fazla etkileniyorum
Takıntı deyince saplantılı aşıklar var ya en son öldürüyor onun gibi düşündüm bi an
Korkma bişey yapamaz sana
Yapamaz ama ayrılmak istediğimi ona söylersem onu üzmüş olucam ve beni takıntı olmasın gitmesini bilsin yaniii ben bunu istiyorum zaten annesi ve ablası kuran hocası oğlunu öyle yetiştiren bi anne baba değil
İnsanlara hiç güvenmiyorum, evlilik hayatı sürekli çile çekmek gibi geliyor bana her şeyden korkar oldum artık
Tamam o zaman ayrıl ama zamanla soğutarak. Birlikte oldunuz mu
Hyr yüzünü görmüyorum ki ne birlikteliği
Yüzünü 3-4 kere görmüşümdür
1.5 aylık sevgilim daha
Bana takıntı olmasın 😭ağlarım cidden
O nasıl oluyor bir buçuk sene bide
Aman aman istemem aşk boş işşş
1,5 ayy ayyy diyorum sene değil
Sapıklık yapacaksan gelmicem
Ne dicen burdan söyle
Dm kabul etmiyom
Ya üfff iyi misin yazma tamam
Burdan yaz
Ya ben bilmiyor muyum yazmayı uzatma
İyii
Sevgilin haklı..
Aynen sağol kardeşim en haklı o
Bence olmaz
Tabiki olmaz evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
Size vakit ayırmayana zamanını ayırma buna değmeyecektir
Aynen öylee
Olmaz yoluna bak.
Bakıcam zaten en kısa zamanda
Birbirinizde nefes alamayacaksanız bu gereksiz zaman harcama ömür geçiyor ömür.
Evet haklısınız daha ben diyorum onu yapalım bunu yapalım diye sürekli bahane sürekli bahane
Yarın evinden alayım mı seni dedi m olur evi biliyon zaten dedi bana😂😂
Off ben okurken sıkıldım, sen onu dinlerken düşünemiyorum ya da hayal ederken 😳 kendine yazık etme nolur.
Zaten ayrılıcak gibiyim sürekli buluşalım diyorum ona ama bi zahmet yani 25 günden beri buluşmuyor benle
,, başka kız olsa tekmeyi koyardı şimdiye
Belki de meşgul olduğu başka birisi var 🙄
Daha suçu bana atıyor ben sana halimi anlatıyorum sen halden anlamıyorsun diyor ayrılalım dedik gidenin ardından diz çökmem kapı orada dedi sonra bi konu açıldı gene ayrılamadık o konudan dolayı güle güle öldük seni çok seviyorum ben her şeyi düzelticem sen bana 10 gün mühlet ver dedi ben de ayın 1'ine kadar mühlet verdim düzelmezse hayatımda böyle birinin yeri yokk
Kendine bir sarraf bul ve kendine teneke muamelesi çekenden uzak dur.
Pekii teşekkürler
Ceptesin başka av peşinde.
Sordum öyle bir şey yok dedi sadece buluşalım dedim suçu hep benim üzerime atıyor 😔
Olmaz ve sen haklisin
Ben haklıyım yani artık canım yanıyor bu durumdan
Tabiki olmaz
Evet
Ollllmaaazzz
Şiddetle😁
S. ktrsn gitsin
Yakında olacağı o
Olmaz
Haklısın
Sen haklısın. 22 gün nedir ya?
24 oldu az diyor bi de bu zamana.. 10 gün mühlet ver düzeltcem her şeyi dedi ayın 1 ine kadar mühlet verdim düzelmezse hayatımda böyle birinin yeri yokk
Bence mühlet vermeyip direk ilişkiyi bitirmeliydin. Resmen 2. Plandasın.
Öyle mi diyorsunn
Evet. Onun önceliği olsaydın ne yapar eder arayı bu kadar açmaz ve seninle buluşurdu.
İstemiyor bilmiyorum sürekli yorgunum sen benim iş psikolojimi biliyon mu da konuşuyorsun diyor
Tamam işte. Bunlar hep bahaneler. Bunlara aldırmayıp ilişkini sonlandırmanı tavsiye ediyorum.
Teşekkür ederim 🌸
Zaten ben ayrılıcam diyorum bi çaba sarf eder misin dedim bgidenin ardından diz çökmem Cenaze namazında secde yoktur dedi sence beni seviyor mu?
Hayır. Sevseydi istemezdi gitmeni.
Rica ederim. 😊
Bunda anormallik var
bugün ortam baya gerildi pat pat her şeyi söyledim biz nerdeyse kaç haftadır bu konudan ötürü tartışıyoruz kedi köpek gibiyiz bir günde 4 mevsim yaşıyoruz tam ipler kopuyodu ayrılacaktık artık, bitirelim dedik ki sonra bi konu açıldı güle güle öldük😂😂😂 gene ayrılamadım bana dedi ki bana 10 gün mühlet ver düzeltcem ben her şeyi işleri düzene sokucam dedi 10 gün değişti değişti değişmedi bayyy bayyyyyyy
soru mu bu tabii ki hayır olmaz
Olmaz zaten ayrılcam
Ayrılırım bak diyorum ben giden ölünün arkasından cenaze namazı kılarım dedi😅
ayy klişeee
Aynennn
Olmaz.
Kesinlikeeee
Olmaz ayrıl
Sonuç o zaten bu prensesle olmıcak
Bunalıyorsa ayrılsın
Ayrılmıyor benim ayrılmamı bekliyor suçu sürekli benim üzerime atıyor
Seni sevmiyor
Biliyoruuumm
Olmaz
Ayrılcam zatenn
ayrıl
Ayrılcam
Olmaz
Tabiiki artık kalbime yük bindi kesin ayrılıyorum neeettt
Yolun açık olsun ozaman
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim
İmkansız olmaz
Aynen hele evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
Öyle biriyle hiç olmaz ben 15 saatten fazla yolu göze alıp gitmiştim
Sebepleri var biz konuşup çözdük zaten biraz daha uzarsa ve yapmaya devam ederse ben bitiririm
İşini görüp yine aynısını yapck sen de yine affedeceksin
Ne işi yaa?
İhtiyaç görmüyor mü yda fiziksel temas yok mu
Hayır be biz sınırı aşmayız sadece el ele tutuşmak bebek gibi sevmek ve yanaktan öpmek sarılmak bu kadar
Dün buluştuk zaten trip attım haftada 1 buluşma sözüü aldık
Sanmıyorum o kadar olduğunu
Olmaz
Tabiiki de olmaz evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde bi de
Sana verdiğin değeri vermeyenle arkadaş olma
Ben vermek istiyorum ama sürekli kendini geri çekiyor
Bence sen haklısın
Haklıyım tabii ama o. beni haklı görmüyor
Bırak gitsin.
Evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor sürekli çalışmayı bahane ediyor
Ayrıl bence
Tmmm
Sepetle gitsin.
Yakında olacağı o zaten
Bi de üstte çıkıyor ben haklıyım diye
Bekleme yakında falan.
Evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
Sürekli çalışmayı bahane ediyor
Ayrıl işte.
Durum onu gösteriyo
Ayrilirdim
Çok çalışsa bile mii
Ne calismasi?
Fabrikada çalışıyor tırlar geliyor yük indirip yük bindiriyor sonra onları bilgisayardan kaydını yapıyor vardiyadaki tüm sorumluluk da ona ait haftada bir gün tatili var
Evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde
next
Anlamadım?
yani sıradakine geç bundan olmaz
Diyosunuzzz
Ben haklı değil miyim sizce?
haklısın işte o yüzden olmaz dedim bundan direk sıradakine geç
Okey
Kullanıldın
Neden?
Sence neden Allah aşkına bi yazdığını oku ve düşün neden
İşlerini sürekli bana bahane ediyor çok çalıştığının farkındayım ama evlerimiz birbirine çok yakın 15 dk yürüme mesafesinde
Evet bak doğru yoldasın anladın bazı şeyleri
Tmmm
e senden benımle bulus
https//youtu. be/gs9IkwjnMpg? si=h71vbXg-fsXNQpPM
olmaz
Evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde bi de
başkasıyla buluşuyordur
Kesinnn
yolver gitsin
Sürekli erteliyor benim 5 günüm var sonraki günler 1 hafta müsait olmıcam ona göre bunu erkeğin yapması lazım kzıın değil görüşemeyiz zaten
aynen
Ayrıl direk seni sevmiyor. uzak dur o kişiden
Uzaklaşıcam zaten yürütemiyorum
Ayrıldınmı
Sence
Ayrılmak en mantıklısı
Sen de umursama bence
Öyle mi diyorsun sürekli arar sorar mesaj yazar onda sıkıntı yok ama buluşmak istemiyor
Yani geri dur biraz bakalım napıcak
Dün biraz öyle yapem dedim trip attı bana
3 kere aramış 5 kere mesaj atmış normalden mesaj atmış
Bizde 15 gündür aynı şehirdeyiz buluşamadık önce ben çekindim sonra o trip attı anlamak gerekiyor karşı tarafı..
Ama sen. Erkeksin senin yapma lazım
Bizim evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde yanıma gelmiyor
çekingenim ben biraz ama sizinki çok yakınmıs
Evet
Sürekli çalışmayı bahane ediyor
bilmiyorum yaa sen bilirsin
Haksız mıyım
22 gün oldu
çok olmus biz gibii nerde yaşıyorsunuz
Kütahya
iyi
Noldu
bişey olmadı umarım istediğin gibi olurr
Sağoll
rica ederiim, istersen burdan arada konuşabiliriz aynı şeyleri yaşıyoruz..
Fark etmez teşekkür ederim 🌸
rica ederiim adın ne burdaki
Havvanurk43
mesaj atamıyorum kapatmışsın sanırıımm
attıım
Sacma
Bence de saçma 23 gün oldu yüzünü görmüyorum
Hmmm
ayril bu arada
Tamam
kanka ciddiyim yipranırsın belli sevmiyor değer vermiyor
ya tabi ilişkiden ilişkiye değişir fakat ben 1 yillik sevgilimle her gün görüşürüm bütün gün sohbet ederim hiç sıkılmadan seven insan vakit ayırır kendini değersizleştirme
Arama mesaj atmada sıkıntı yok zaten
Sorun buluşmuyor benle
yüksek ihtimalle aldatıyo kanka seviyosun farkındayım da gözün kör olmasın daha iyisini hak ediyorsun
Ben de öyle düşünüyorum
dikkat et kendine iyi düşün bu konuyu başta zor gelir ama sonra hafiflersin
Evet haklısınız
Olur
Aynen evlerimiz birbirine 15 dk yürüme mesafesinde olduğu halde olur dimi
Hemen ayril
Ayrılcamm
Sevmiyordur
Biliyorum ama seviyorum diyor 😅