Bir cocuk vardi sizce yanlis mi yapmisim yoksa dogru mu? benle takilmak istemisti otel ev filan dedi redettim?

Sonra normal gezdik tozduk sonra bana mesaj attı iyi geçti bugun işte kinder yumurta atmıştı naptin yedin mi yoksa beğendin mi filan bisey dedi

Sonra benden rahatsız olduğunu ilk düşündüm dedi ben de açık birsekilde takilmalik konular actin ben istemiyorum dedim özür diledi sonradan seni tanımak da istedim dedi ben de bilmiyorum dedim ve 1 gün sonra bunun profili gitti ben de kontrol amaçlı bir mesaj attım sınavlara alakalı ve engellenmemisim sadece numaram silinmis gördüm ben de onunkini sildim bu sefer

O da bana böyle birsey yazdı

Bir cocuk vardi sizce yanlis mi yapmisim yoksa dogru mu? benle takilmak istemisti otel ev filan dedi redettim?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar sikintiniz ne sizin beyninizde sorun mu var
Adama takilmalik istemiyorum dedim yoksa bununla hiç buluşmak ve 4 saat gecirmemis olurdum aynı bolumdeyiz ve birkaç kez konuştuk bana seni tanımak istiyorum oturup konuşmak istiyorum dedi ben de ilişkim 7 aydır yok ben de istedim buluştuk olmadı ona da takilmalik istemiyorum dedim nerenizden anliyorusnuz siz tam olarak
Güncellemeler
1 yıl
Evet ksdeki erkeklerin iq orani belli oldu ben buraya bisey sormam bidaha
Diğer normal cevap verenlerw teşekkürler
Bir cocuk vardi sizce yanlis mi yapmisim yoksa dogru mu? benle takilmak istemisti otel ev filan dedi redettim?
Cevapla