Çok iyi biri ama sana heyecan vermiyor, sevmek için kendinizi zorladınız mı?

2 ay önce sözlendim duygusal düşünmeden ailemin biraz isteği vardı kaçırma böylesi gelmez diye bende ailem çok sevdi bende severim onların istediği gibi birini kaçırmak istemedim canım gibi kendi duygularımı önemsemedim fark etmedim bile sözden 4 gün sonra anladım hatami ama geçti artık ağladım zirlaidm o gün yaşadığım piskoloji çok kötü gerçekten sanki hayat birma gibi ömür boyu mutsuz olacağım korkusu sardı içimi ailem en başta karşı çıktı sonra kabullendi sevmeye çalış elinden geleni yap dediler bende elimden geleni yapım vicdanım rahat olsun diye bununla buluşmalar gerçekleştirdim sevmek için çabaladım kendimi kandirdim güzel düşünülmeye çalıştım ama günün sonunda ağlıyordum midem daha fazla bulmaya başladı elimde değildi sevemedim camiden çıkmıyordum dua ediyordum hep Allah’ım nasibimse sevgisini düşür kalbime yağmurda çevirmez diye gece yarısı kalkıp ağlayarak dua ediyordum ama Rabbim bir. Türlü sevdirmedi bende onu daha fazla üzmemek için evlenirsem onuda mutsuz etmemek için ayrılmak zorunda kaldım ailem çok üzgün oda çok üzgün herkes çok üzgün gerçekten yazık oldu ama hayırlısı buydu sadece herkes çok üzüldü Onunda gururu incindiği için vicdan azabından kahroluyorum siz siz olun ilk görüşte ısınmadığınız kisi ile başkasının lafıyla bu yola girmeyin önemli olan sizin hisleriniz ben yaptım çok sonra dank etti Allah pişmanlık vermesin 🙏
Çok iyi biri ama sana heyecan vermiyor, sevmek için kendinizi zorladınız mı?
Cevapla