Sanırım ben hiç istemiyorum sevmediğim birinden ilgiyi mesajı vs.
6 7 yıl öncesinden aunu dershaneye gittiğimiz biri vardı farklı sınıflardık sima olarak tanıyoduk ama pek konuşmamız olmadı. Kurs bittince beni eklemişti bir iki yazdı görüşelim dedi istemiyorum dedim. Hatta sonra sevgilisiyle fotı attı begendim falan. Uzun süredir yıllar oldu hatta sesi çıkmıyodu limdi sabah sabah birden 'Ne kadar güzelsin yazmış'
Cevap vermeyince yazdık cevap vermiyosun yazmış. Okumadım bile bu sefer günaydın yazmış.
Cevap da vermedim
6 7 yıl öncesinden aunu dershaneye gittiğimiz biri vardı farklı sınıflardık sima olarak tanıyoduk ama pek konuşmamız olmadı. Kurs bittince beni eklemişti bir iki yazdı görüşelim dedi istemiyorum dedim. Hatta sonra sevgilisiyle fotı attı begendim falan. Uzun süredir yıllar oldu hatta sesi çıkmıyodu limdi sabah sabah birden 'Ne kadar güzelsin yazmış'
Cevap vermeyince yazdık cevap vermiyosun yazmış. Okumadım bile bu sefer günaydın yazmış.
Cevap da vermedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kesinlikle olmaz heralde kaldıki 7 sene geçmiş aradan ve ilk cümlesi ne kadar güzelsin olmuş. Engelle gitsin belliki ağır işsiz
Aynen yoklukta mı kaldı ne
Ahaha 😀 olabilir hatta her iddiasına da girerim 5 10 kişiye daha yazmıştır bunu
Hangisi dönerse ona yürüyecek
Yazmıştır.. yani arkadaşlığımz falan yok öyle.. bekki sevgilim var cevap vermiyorum öyle değşl mi
Hayır insan gibi nasılsın yaz. Cevap gelmezse konuşmazsın
Bide 7 sene sonra arkadaşlığın olsa bile 7 sene ya baya bir zaman geçmiş dimi biraz garip ve belliki garip de biri sana tavsiyem garip insanları kesinlikle hayatına alla hatta düşünme bile engelle sil mesajını
Deeshameden sonra yazmştı ama olsun ne fark eder. Konuşmahıp ne hüzelsin yazıyosun sabah sabah rüyanda mı gördün. Bi de cevap vermemişim üsteleme ne biçim adam ya
Kadın olmak da zor ya her gün böyle kardeşim uğraş dur 😀 neyse sal gitsin düşünme bile engelle ne kadar üstelersen belliki okadar yapışacak biri
Yok ya her gün öyle değil. Ben hiç işgi gören biri değilim. Nadiren böyle boşlukta olanlar çıkabiliyo
Ozaman sosyal medyayı pek kullanan biri değilsin
Hesabım var kullanıyorum
Alla alla çünkü Instagram da hiç resmi olmayan bir kız arkadaşım vardı çok da iyi bir insan ama pek aktif olarak kullanan biri değildi onunla bir gün böyle bir sohbet dönmüştü ve bana beni hergün 4 5 kişi ekliyor 1 2 kişide kesinlikle mesaj atıyor diyordu
Hatta bu biraz üzücü ama absürt fotoraflar bile gönderenler oluyormuş ulan ne sinir bozucu gerçekten bu erkek milleti insan değil
Ekliyolar arada labul etmiyorum.. bi günmesaj atıp uarın görüşek diyolar. Bi de herkese yazıyolar 300 kişi tkip ediyo me tesadüf 300 ü de kıx
Anlamak çok zor yani bilmiyorum gerçi bizim gibi yapanlarda yalnız kalıyor 😀😀😀
Umarım bir gün yalnızlıkdan bezip de böyle şeyler yapmam 😀😀😀
Yapma yapma.. normal hoşlamdıgın begendiğin biri olunca yaz sadece
Instagram kullanan biri değilim ya sosyal medya ile aram iyi değil canım sıkıldıkça buraya girip yorum yapıyorum iyi geliyor onun haricinde pek kullanmam yani
Ben şimdi cevap vermşyorm buna görüldü atmıyorm
O yüzden de Instagram dan birine pek yazmam
Yani çok gerek yok
At gitsin sonra da engelle anlamaz bu başka türlü konuşmak istemediğini neden yazmıyorsun falan diye de sormaya başlar 😀
Hahah aynen ya ilginç insanlar var
Hemde okadar çok var ki işim gereği baya bir insanla görüşüyorum gün içinde geliyor gidiyorlar okadar garip insanlar var aklın hayalin şaşar valla bak 😀
O yüzden açık açık söylicen belli edicen ben öyle yapıyorum önceden yapmazdım bunu ama artık bir şeyi belli etmekle uğraşmıyorum direk söylüyorum
Gerçekten anlamak zor bumları😀
İnanılmaz bir rahatlık sanada tavsiye ederim
Hmm ya laba olmak istemiyorm. Ama anlamamk da ısrar ediyolar
Teşekkür ederim umarım deneyebilirm😀
Kaba olmak değil ya bu emin ol değil çünkü insanlar bazı şeyleri anlamıyor anlasada ikilemde mi kalıyor bilmiyorum öyle düşünüyor da olabilir kafalarında sürekli bir acaba sürekli bir umut kalınca olmuyor o yüzden kesin ve net tepkiler vermek hem senin için inanılmaz rahatlık oluyor hemde onun içinde güzel oluyor çünkü artık kafasında acaba kalmıyor
Bir tane daha var böyle 5 senedir tanıyorum yazıyoyazıyo konuşma da ilerletemiyo ilgi alanı yok çnkü. Birkaç ayda bir ısrar ediyo istemiyorum diyorum.. ama hrp yazıyo lafı sevgililiğe getiriyo. Mesela o kadar çok dedim ki istemiyom seni diye. Ama o da bak en az 5yıldan fazladır yalnız bi ben varım tanıdıgı ondan yazıyo. Birine isyemşyoö deyince niye bıkmaz
yalnız sende nerede ne kadar garip insan varsa üstüne mi çekiyorsun he 😀
Haha aynen ya yalnızlıktan ısrar esiyolar ha tanımıyolar bile beni. Ama sinirleniyorm
Bir insanın birini tanımak istemesinde sorun yok ki bende bir çok kadına gidip konuşmak tanışmak istediğimi söylüyorum bunların bazıları kabul ediyor ki bazıları (çoğu 😀) red ediyor ve bitiyor bir daha onlarla görüşmemeye konuşmamaya özen gösteriyorum aynı ortamda olsak dahi ama ısmar etmek falan çok garip
Neyse boş ver sal gitsin bunuda engelle onuda engelle dediğim gibi garip insnaların hepsini hayatından cıkar ve sokma bir daha da
Gerçi bu çok uzun zaman önceydi üniversite zamanında ozamanlar baya neşeli heyecanlı bir tiptim baya da sosyal biriydim şimdi oldum hepten dağ adamı benimde kendimi biraz toplamam gerekiyor galiba 😀😀
😀😀aynen tabii konuşmak istemek suç değil sadece ısrarxı olmak ayıp😀😀 sen de çok uzun süredir yalnızsın galiba
1.5 sene olmuştur ama çok uzun bir zaman gibi gelmiyor
Bu son 2 sene sanki bana 2 3 ay gibi geliyor da ondan olabilir 😀😀
Evet başkalarına göre uzun da bana göre de uzun değil
Dimi dimi bu virüs olaylarından sonra mı bilmiyorum ama gerçi bir yaştan sonra zaman da insana çok hızlı geçermiş ama bana sanki gerçekten 2 3 aylık bir süreç gibi geliyor ya zaman inanılmaz hızlı geçiyor
Geçen ay yaşadığım şeyler sanki dün gibi geliyor 😀
Bide hepten rutine döndü hayatım ondan da olabilir çünkü bu sıralar inanır mısın sadece eve ve işe gidiyorum bazen dışarı çıkıp arkadaşlarımla görüşüyorum
Bir çılgınlık yapıp dünya turu veya hiç yoksa Türkiye turu yapmam lazım rutinden çıkmam lazım 😀
Aynen ben de öyle😀 bana da yakın geliyo
Hahahben de çok gezmek istiyorm
Çok çılgın bir projem var hiç bir şeye ihtiyacım olmadan gezebilirim 😀 tek ihtiyacım olan biraz cesaret dur sana anlatayım
https://images.app.goo.gl/JrwVWgFUAQnRfQz17
Çok tatlı😀
Bir tane bunlardan alıyorum sonra bunun arkasına aynı şöyle bir ufak bir karavan yapıyorum https://images.app.goo.gl/dJGVqx4P2gVokQEw6
Eeebu çok iyi
Sonra bundaki motoru söküp elektirkli bir motor koyuyorum catılarıma güneş enerji panelleri koyuyorum ve gerekli olan sistemleri kuruyorum
Ondan sonra al sana konaklama ve yakıt ihtiyacı duymadan istediğim her yere gitme fırsatı 😀 ve istediğim bohem hayatı 😀😀😀
Evet çok tatlı ama tek kişilik hiç umutlanma 😀😀😀😀
https://images.app.goo.gl/xbGoLwMKzDqycswT7 buda çok hoşuma gidiyor ama bakalım emekliliğinde yapabilirim belki 😀
Ohoooo.. bari 2 kişlk olsun sevdiceğinle git bari😀
İmşallah😀
Gelecekteki sevdiceğim de umarım gezmeyi seven biridir yoksa yandık gerçi bırakır giderim olmadı yapacak bişe yok 😀
Hahaha aynenn😀😀 sen otur ben geziyorum dersin
Gerçi 2 kişilik ten de daha büyük bişe lazım bana o nedir öyle 2 kişilik aile mi olurmuş bana şöyle bişe lazım https://images.app.goo.gl/wJx7DCDNhvWbqScS8
😀😀😀
Sülalenöe gezcen galiba😀😀
Yoo çekirdek ailemle 😀😀😀 kalabalık bir aile seviyorum da ben 😀
Hahah 20 çocuk falan mı
İnşallah 😀
Bu arada ben habip
Memnun oldum özge
Özge bende çok memnun oldum ama şu an müsadeni istesem olur mu? Bir kaç işim var onları halletmem lazım da
Ama sonra dan konuşmak istiyorum
Acaba beni ekler misin mesaj atar arada sohbet ederiz?
Tamam ben takip atarım
Ozaman görüşürüz Özge dikkat et kendine 😀