Erkek aldattığında mı kadınlar daha kolay ayrılır ve boşanır yoksa şiddet uyguladığında mı?

Sizce şiddet uygulaması mı daha kötü yoksa aldatması mı? Tabi ki ikisi de boşanma sebebi ama kıyaslamanın sonucu ne olur?

Güncellemeler
1 yıl
Ben böyle bir şey yaşamıyorum. Sadece etrafımda 2 çift var. İkisini birbiriyle kıyasladım. Çiftlerden birinde erkek hep aldatıyor ama el kaldırmıyor. Diğerinde de hiç aldatmıyor ama fiziksel şiddet uyguluyor. Hangi kadın daha kötü bir durumda diye empati kurup düşündüm. O nedenle sordum soruyu
Erkek aldattığında mı kadınlar daha kolay ayrılır ve boşanır yoksa şiddet uyguladığında mı?
Cevapla