Kızların tüm erkekler aynı demesi çok zoruma gidiyor?

Gerçek anlamda benim ne suçum var? Şimdiye kadar hiç bir kız bana şans vermemiş, 20 yaşındayım ama hiç kız arkadaşım olmamış, hiç bir kızın kalbini kırmamışım, sokakta gelen geçene asılmamışım, sosyal medyadan her önüme gelene mesaj atmamışım, etrafımda, mesaj kutumda hiç kız yok, es*ort yanına gitmemiş ve gitmeyecek bakir bir erkeğim. Hatta sigara, içki, vape bile kullanmıyorum. Bütün günüm sopra gitmek, kitap okumak, oyun oynamak falanla geçiyor... Şimdi soruyorum size benim o seçtiğiniz şerefsizlerle ne aynılığım var?
Kızların tüm erkekler aynı demesi çok zoruma gidiyor?
Cevapla