Kimle tanışsam böyle diyor erkeklerin bu lafı normal mi artık bütün kızlara boylemi davranıyorlar yoksa bana mı sadece?

Ben başka ülkedeyim onlar Türkiye de 've yazisip tanışıyoruz bana diyorlar buraya gel biletini ben keserim falan.. bune ya?
Kimle tanışsam böyle diyor erkeklerin bu lafı normal mi artık bütün kızlara boylemi davranıyorlar yoksa bana mı sadece?
Cevapla