Kızlar, Zengin olduğu için bir erkekle evlenip ondan çocuk yapıp 2-3 yıl sonra boşanır mıydınız?

Lütfen dürüst olun. Karşılığında ev, araba ve her ay düzenli bir gelir için.

Kızlar, Zengin olduğu için bir erkekle evlenip ondan çocuk yapıp 2-3 yıl sonra boşanır mıydınız?
Cevapla