Eski sevgilimle ayrilik nedenimiz cok sacma bi sans daha istiyorum ama her kapiyi kapatti bu durumda askimi itiraf etmeli miyim?

Aşırı sevdigini söylüyordu soguma nedeni de sevdigini hissedememem cunku depresyondayim ona da kanser tanisi kondu o sirada da ayrilmak istedi ve su an inanilmaz duygusuz ve onu cok ozledim iyi mi diye metak ediyorum habire ruyama giriyo ve tek hissedebildigim duygu ona karsi olan aşkım cidden cok seviyorum ama yazarsam yine mi bu der diye dusunuyorum sevgim bitti dedi cunku :(

Eski sevgilimle ayrilik nedenimiz cok sacma bi sans daha istiyorum ama her kapiyi kapatti bu durumda askimi itiraf etmeli miyim?
Cevapla