Arkadaşlar 32 yaşında hala gelen kısmetleri geri çevirmek normal mi?

32 yaşındayım bu sitede bazı yazanlara kızıyorum ama ben gerçekten evde kaldım. Kısmetim çıkmadığı için değil ben benimle tanışmak isteyen erkekleri bile red edip azarlayıp beni sevmeyenlerin peşinde köpek olduğum için. Ne yapacağım ben ya hem kel hem fodul derler ya hem işsiz hem eşsiz mal gibi kaldım ailem olmasa ne b*k yerdim bilmiyorum. Bu sorunun da bir soru değeri var mı onu da bilmiyorum.
Arkadaşlar 32 yaşında hala gelen kısmetleri geri çevirmek normal mi?
Cevapla