Arkadaşlar 30 yaşına geldim sizce bunu istemem doğal değil mi?

Neden insanlar hep kötü düşünüyor kötü konuşuyor 30 yaşına geldim ve 18 yaşındaki hatta ülkemizde aile rızasıyla yasal olan 17 yaşındaki kızla bilr evlenmeyi düşünüyorum? Önemli olan kişiliği davranışları benimle olan kafa uyumu vesaire
Bazı kızlar yaşımı duyunca olgun istediğini bazıları istemediğini söylüyor bu gayet normal istemeyenlere saygım var ama bazı insanlar olmayacağını falan söylüyor
Arkadaşlar 30 yaşına geldim sizce bunu istemem doğal değil mi?
Cevapla