Neden kimseyi takmadan yaşayan kızları değil de, saçı kötü duracak diye endişelenen havalı kızlara bayılıyosunuz?

Nolur bir gün eşofman giyse komik hareketler yapsa dışarda? Nolur yani? Bakarlar mı? Baksınlar. Komik mi? komik.

Hayır ne var yani. Böyle insanları sadece arkadaş olarak görüyosunuz.

Her zaman havalı pozlar veren neşeli ama elalemi takan kızları beğeniyorsunuz yani cazip geliyor. Belki de siz de taktığınız için...

Neden kimseyi takmadan yaşayan kızları değil de, saçı kötü duracak diye endişelenen havalı kızlara bayılıyosunuz?
Cevapla