Yardım eder misiniz lütfen tüm samimilikle cevap verin kim haklı bu konuda?

Erkek arkadaşım yani sevgilimle 3 aydır çıkıyoruz doğuluları bilirsiniz abisi evlencek diye abisine para vermesi için aşırı çalışıyor bu aralar ve bende bu konuda ona destek olmaya çalışıyorum çünkü 15 gündür sabah 8 den gece 12 ye kadar çalışıyor. Biliyorum anlıyorum uykusuzluktan çok kötü hissediyor psikolojisi kötü oldu eminimki bu yüzden ama geçen gün tartıştık mesela sonra sabahta hani küs devam etmeyelim diye ben ona günaydın aşkım bugün yanına gelim mi diye yazdım işyerine gitcektim akşama doğru giderdim akşam sakin olurdu beraber işi bitince de çıkardık dışarı ben eve giderdim ama bu sefer gelim mi diyince yok gelme üşütürsün dedi özledim dedim bir şey olmaz gelme üşütme benim yüzümden dedi ama normalde hiç böyle değildi yani özledim dedim 2 kez ama hiç bende özledim falan demedi bide dedim ki kek yaparım dün tartıştık belki gelince morelimiz düzelir dedim param yok dedi ben sanki onla parası için birlikteymisim gibi param yok diyor sadece ona kek yapıp yanına gidicektim neyse tamam gelmicem dedim sonra hani işten dolayı falan bilsin morelini bozmasın diye seni çok sevdiğimi biliyorsun dimi dedim bunların hepsi mesajda oldu işte seni çok sevdiğimi biliyorsun dimii yazdığımda tek cevap verdiği şey biliyorum dedi bu kadar bende tamam dedim dünden beri hiç konuşmuyoruz her gün güzel sözlerle günaydın yazan insan 3 gündür ne günaydın yazıyor ne özledim diyor ne seni seviyorum diyor sizce kim haklı. Durumumu görüyor hiç yazmıyor aramıyor

Yardım eder misiniz lütfen tüm samimilikle cevap verin kim haklı bu konuda?
Cevapla