Beni bir yıl önce terk etti ama hala sevgili gibi konuşuyoruz. Benim adıma ona gönderebileceğim bir mesaj hazırlar mısın?

Yıllarca online olarak birlikteydik, hiç tanışmadık. Birkaç yıl boyunca uzun mesafeli online ilişkimiz oldu. Ama bir yıl boyunca sadece arkadaş olduğumuzu söyledi. Beni kız arkadaşı olarak kabul etmedi. İlk başta ona kalması için yalvardım ama kabul etmedi. Ona ne söylemeliyim? Ona göndereceğim bir mesaj hazırlamama yardım edin lütfen. Ona ne söyleyeceğimi bilmiyorum. Hala onu seviyorum, o da beni sevdiğini söylüyor ama çocuk istemediği için ilişkiyi bitirdi. Ayrıca maddi durumu da iyi değil. Ben de maddi durumumuz düzelene kadar çocuk sahibi olmak istemediğimi söyledim, seni yıllarca (10 yıl daha) bekleyeceğim, 40 yaşına gelene kadar maddi durumunu düzeltene kadar, gerçek hayatta buluşana kadar bekleyeceğim dedim ama ne kadar uğraşırsam uğraşayım hepsi boşunaydı. Ayrılmakta çok kararlıydı. Benim ağzımdan ona bir mesaj yazabilir misin? bunu ona göndereceğim ve sonunda her şey netleşecek. Umarım bana geri döner çünkü beni hala sevdiğini söylüyor. Hala eskisi gibi konuşuyoruz, sevgililer gibi. Ama nedense hemen ilişki konusunu kapatıp kaçıyor. Ne yapmalıyım? ve ayrıca benim adıma ona bir mesaj hazırlamamda bana yardım edebilir misin? Onu kaybetme düşüncesi bile beni mahvediyor. Onu gerçekten seviyorum.
Beni bir yıl önce terk etti ama hala sevgili gibi konuşuyoruz. Benim adıma ona gönderebileceğim bir mesaj hazırlar mısın?
Cevapla