Nişanlımın kötü doğum günü sürprizine kızmak da haklı olamam mı?

Ben bu tarz şeylere önem veren birisiyim oda bunu biliyor. Bana çok klasik dükkanıma gelmiş pasta ile iyi ki doğdun diye. bide 1 aydır istediğim mont vardı onu almış ama ben o anki sinir ile pek ona tepki gösteremedim. Değer veren böyle mi yapar?
Nişanlımın kötü doğum günü sürprizine kızmak da haklı olamam mı?
Cevapla