
Eski sevgiliyle arkadaş kalmaya çalışmak mantıklı mı, yoksa bu durum yeni bir ilişkiye başlarken sıkıntılara yol açar mı?
#_ᴛᴜʀʜᴀɴ_

Eski sevgiliyle arkadaş kalmaya çalışmak mantıklı mı, yoksa bu durum yeni bir ilişkiye başlarken sıkıntılara yol açar mı?
#_ᴛᴜʀʜᴀɴ_
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Eski sevgiliyle neden arkadaş kalınsın ya, ben de bunu anlamam. Eski eskide bırakılır, geride yani. Geleceğe taşınmaz.
Eski sevgiliyle arkadaş kalinmiyor; çünkü köz haline gelmiş bir ateşin parlama ihtimali küçük bir yelde saklı
Sorun çıkartır bi anda kendini eskinin kollarında bulabilirsin
Elbette nasıl ayrıldığınızda göre değişir, arkadaş kalınabilir ama bence olmaması gereken bişey.
Duruma göre değişir, yeni sevgilin sıkıntı çıkartabilir, bu yüzden bunu bilerek hareket etmen senin için daha iyi olur.
Benim için mümkün değil
Saçmalamayın olamaz öyle bir saçmalık
Eski sevgilim bacımdır :D
Ex'ten bir bk olmaz
Sorun bence