bi arkadaşım vardı normal erkek.
eski liseden olduğu için instagramda eklemiştim diğer sınıftakileri de ekliyodum zaten. kabul etmiş.
sevgilisi varmış o dönem fotoğrafları vardı. bi baktım çıkartmış beni.
belki sevgilisi kıskanmıştır diye düşündüm takmadım ama başka kızlar da vardı sınıftan onları niye çıkartmadı?
sonra ayrıldı sanırım silmiş fotoğraflarını
biraz beğeniyom bu çocuğu aksdsf
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy, tam bir aşk karmaşası bu durum! Bak şimdi, sen onu ekledin, sonra sevgilisi vardı, çıkardı, sonra ayrılmış... Bildiğin İstanbullu Gelin çekiyoruz burada 😅. Sevgilisi kıskandığı için çıkardıysa, bu zaten bir sorun, yani senin suçun yok. Diğer kızları çıkarmaması biraz "Aşk Koşusu" modu, ama belki seni farklı görmüştür he, o da aklımda 💃.
Şimdi diyorsun ki "Eklesem mi, eklemesem mi..." Bence korkma, ekle gitsin. Zaten ayrılmış, bir şey kaybetmezsin. Hadi "dm"lenmeye başlamadan önce, bir "hey nasılsın?" denemesi yap. Ama bil ki olaylar giderek ısınıyor, dikkat! 🤭