Esimle tartismistik , yanina gittim istemedi beni?

tam 2 yil oldu evliligimiz, yurtdisinda yasiyorum 2 gun tatilimiz var hafta sonuyla birlikte 4 gunumuz vardi okuyorum bende stressliyim okuldan dolayi biyere cikmiyoruz , kendiside calisiyor onada bise demiyorum aksamlari oyun oynuyor sabaha kadar ben cikip yatiyorum bisey demiyorum, dün isim var cikiyorum dedi bende hava guzel biseyler yapariz diye dusunmustum stressliyim zaten dedim, isim bitsin gelecem diyo ama sinirleniyor bisey demeye gelmiyor, isin bitsin gel oyalanma ozaman dedim sakinim asiri sorun yok sonra kendisi cuzdanini yere firlatti bagirmaya basladi bitti artik yeter falan diye ( is sikintisindan dolayi oldugunu dusunuyorum ama cok kirdi beni) onun ustune sana saygim yok falan herseyi saydi isinden gucunden banane falan, ben agladim naptim sana neden boyle davraniyosun bana diye , hatta o aksami dusa girdi ve suslendim hemen kirmizi rujumu surdum guzel bi kadinim kimo falanda almadim evliligmiz boyunca, yanina gittim git dedi istemiyorum dokunma bana dedi o an okadar zoruma gittiki gittim odaya islandi heryer, sonra bana bagriyor burayi silcenmi havluyla yoksa gidip pijamanla sileyimmi burayi hicbisey demedim iyi sen bilirsin dedi pijamami ayagina aldi yerleri sildi umursamadi asla beni , halada oyle davraniyor sabah gittim gomlek falan aldim madem isten boyle diye dusunerek kucuk geldi ver geri dedi , tesekkur bile etmedi dusman gibi bakiyor suratima napcagimo bilmiyorum ben artik..
Esimle tartismistik , yanina gittim istemedi beni?
Cevapla